תרבות ופנאי

קנדריק למאר תורם 200 אלף דולר: זה המהלך של הראפר

קנדריק למאר יוצא במהלך חדש לאחר הביף המדובר עם דרייק ותורם 200 אלף דולר לקהילות התדנבותיות בלוס אנג'לס יחד עם החברה שלו pgLang לאחר המופע הענק שערך בעיר
מערכת ice | 
קנדריק לאמאר (צילום ויקיפדיה)
קנדריק למאר, אולי הראפר האהוב כרגע בעולם, תורם 200 אלף דולר לקהילות התנדבות בלוס אנג'לס, עיר מולדתו. התרומה מגיעה לאחר שהופיע בעיר במופע "פופ אאוט" - הופעה אליה הגיעו אלפי מעריצים של קנדריק אשר קיבלו שואו שייזכר לדורות. ההופעה החלה עם הדיס של קנדריק על דרייק "אופוריה" והמשיכה עם מיטב השירים של למאר.
ההופעה כללה אירוחים מכמה מהראפרים הגדולים בעולם כמו טיילר דה קריאטור, סקולבוי קיו, אב-סול, ואפילו אגדת ההיפ הופ, דר' דרה שהגיע והביע תמיכה בקנדריק ומייצג חלק עצום מקהילת הראפ בעולם שתומכים בקנדריק לאחר הביף הידוע עם דרייק. 
כזכור, הביף שהתרחש עד לפני כחודשיים, ייזכר בהיסטוריית הראפ לנצח, כאשר שני הראפרים הכנראה מצליחים ביותר והמשפיעים ביותר בעולם ב-15 השנים האחרונות, דרייק וקנדריק למאר שיחררו דיסים אחד על השני בהם הם קנדריק חשף (טרם אומת) שלדרייק יש ילדה שהוא מחביא, טען שהוא פדופיל ואפילו פנה לבני משפחתו של דרייק ואמר בשיר כמה הוא בן אדם נורא. דרייק, שנחשב בעיני רוב הקהילה למפסיד בביף, טען שקנדריק מכה את אישתו ושאחד מילדיו הוא בעצם לא ממנו ואישתו בגדה בו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה