תרבות ופנאי

רגע טלוויזיוני מטריד: הזמר דיבר לעצמו בשידור חי - "די, תירגע"

רוג'ר ווטרס עלה לכותרות בישראל פעמים רבות, הודות לאמירותיו האנטישמיות והמזעזעות, אותן הוא מרבה לפזר לכל עבר, ברשתות החברתיות, בהופעותיו ובכל הזדמנות שהוא רק מוצא, הפעם קרה לו עוד משהו בשידור חי, והוא אחד הרגעים החריגים שנראו בטלוויזיה
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
אין ספק שפינק פלויד תירשם כאחת הלהקות הגדולות בהיסטוריה ואין חולק על כישרונם של חברי הלהקה. אך אחד מהם, זה שככל הנראה עולה לכותרות יותר מכולם היום, רוג'ר ווטרס, ייכנס גם לדפי ההיסטוריה האפלים, וייזכר כאנטישמי ושונא ישראל. אחד הבולטים שבהם.
דגלי פלסטין בהופעה שלו ואמירות נגד ה"כיבוש" הישראל הן דבר שבשגרה אצל ווטרס, שלא בוחל במילים גם כאשר הוא מדבר בשידור חי או ברשתות החברתיות. הפעם, הוא ככל הנראה עבר את הגבול, כאשר זלזל באירועי ה-7 באוקטובר בצורה מחפירה ומכעיסה. 
אם לא די בכך, הוא אף טען שישראל מספרת מאז ה-7 באוקטובר "שקרים מטונפים על הרג תינוקות ואונס נשים". לאחר שהמנחה עימת אותו עם העובדה שישנן ראיות לטענות אלו ושזה אכן קרה, נראה שווטרס מעט "איבד את זה", והחל לדבר לעצמו בשידור חי.
 
"די, תירגע, אל תרד לרמה שלו", אמר ווטרס בלהט הוויכוח, שנראה שהוא מדבר לדמות שנמצאת לידו, אך לא הייתה שום דמות כזו. לאחר מכן נראה שהוא "חזר לעצמו" וביקש סליחה מהמנחה על האירוע.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה