תרבות ופנאי

כתבת חדשות 12 מפריכה את השמועות: "לא השתכרתי ולא נאנסתי"

רבים בעולם הערבי הפיצו שמועה על כך שאוראל ניסן, כתבת חדשות 12, נאנסה בידי חיילי צה"ל זמן קצר לאחר שראיינה אותם. ניסן מיהרה לצלם סרטון עם התייחסות לפייק, ומיהרה להפריח את כלל הטענות הללו, בעזרה של המסביר הישראלי-ערבי יוסף חדאד
מערכת ice | 
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
בימים האחרונים התפרסם ברשתות החברתיות "סיפור" שהסעיר את העולם הערבי, במסגרתו נטען כי כתבת צבאית של חדשות 12 בשם דניאל, הגיעה לבסיס צבאי של גולני בצפון במטרה לראיין חיילים, אך בהמשך השתכרה ונאנסה על ידם. בחדשות 12 החליטו לפרסם הבהרה מטעמה של אותה הכתבת – שהיא למעשה המגישה אוראל ניסן.
"לא, אני לא נאנסתי בידי לוחמי צה"ל ולא השתכרתי אצלם בבסיס. התעמולה השקרית מוכיחה כמה רחוק תלכו", אמרה ניסן. לצידה התייצב גם המסביר הישראלי-ערבי יוסף חדאד, שהסביר: "אתם מבינים? הם לקחו תמונה ופשוט המציאו סיפור שקרי שיתאים לנרטיב אנשי ישראלי כדי להכפיש את חיילי צה"ל. אבל טוב לדעת שאונס בעיניכם זה דבר רע".
עוד ציינה ניסן כי מי שאנס נשים הם מחבלי חמאס, ולדבר הזה קיימים "אינסוף עדויות". חדאד הוסיף: "חבורת צבועים ושקרנים. לא נמאס לכם לשקר ולהיתפס כל פעם מחדש? אתם פחדנים ומגעילים ומי שמאמין לכם פשוט אידיוט". לסיכום, עקצה ניסן ואמרה: "דרך אגב, השם שלי הוא לא דניאל. הוא אוראל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה