תרבות ופנאי

בר רפאלי חושפת את המבוכה עם לאונרדו דיקפריו: "בוא לא נפגש"

בר רפאלי חשפה סודות מהעבר עם האקס המיתולוגי, לאונרדו דיקפריו, ועל מפגש אחד שהיה להם רגע אחרי הפרידה הכואבת: "אמרתי לו תקשיב, זה לא יהיה נעים. בוא נשתדל שלא להיפגש"
מערכת ice | 
לאונרדו דיקפריו (צילום יוטיוב/ The Late Latee Show)
משפחת רפאלי היא ככל הנראה המשפחה הכי חמה ומדוברת כיום בישראל. רק לאחרונה עלתה העונה השנייה של "הרפאליס" בהוט, שם אחת המשפחות הנוצצות בישראל פותחת את חייה בפני כל המדינה עם לא מעט רגעי דרמות בהם לוקחים חלק בין היתר בר רפאלי, אחים שלה און רפאלי ודור רפאלי, וכמובן האם ציפי רפאלי ובעלה רפי רפאלי.
באחד הפרקים האחרונים של הסדרה, בר רפאלי נזכרה באקס המיתולוגי שלה, הכוכב ההוליוודי לאונרדו דיקפריו. רפאלי חשפה כי חודש וחצי אחרי הפרידה שהשניים חוו, היא הוזמנה לצעוד על השטיח בפסטיבל קאן היוקרתי, שם גם דיקפריו אמור היה לקחת חלק שכן הוא הוזמן בעצמו.
רפאלי סיפרה על שיחה מביכה במיוחד שהתנהלה בין בני הזוג לשעבר, במסגרתה היא סיפרה לו שגם היא מגיעה לאותו אירוע בדיוק. רפאלי חשפה בפני דיקפריו כי המקרה יביך אותה ויעלה בה זיכרונות מהקשר, בטח שמדובר בזמן קצר מאוד אחרי שהשניים נפרדו והכל עוד היה טרי, ואמרה לו בכנות: "תקשיב, זה לא יהיה נעים. בוא נשתדל לא להיפגש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה