תרבות ופנאי

זה ענף הספורט החדש והיחיד שנוסף למשחקי האולימפיאדה

הריקוד המסחרר שהתפתח ברחובות של ברונקס - יהפוך בפריז 2024 לענף אולימפי וצפוי להיות האירוע הכי מגניב במשחקים ויש סיכוי טוב גם לנציגות הישראלית
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
ברייקינג (ברייקדנס) יהיה ענף הספורט החדש היחידי שנוסף למשחקים בפריז. מדובר במקצבי היפ הופ מהירים, רקדנים עם המון סוואג וביצועים מטורפים שישמטו לכם את הלסת: הריקוד המסחרר שהתפתח ברחובות של ברונקס - יהפוך בפריז 2024 לענף אולימפי וצפוי להיות האירוע הכי מגניב במשחקים. ויש סיכוי טוב גם לנציגות ישראלית.
ברייקינג יופיע לראשונה כספורט אולימפי באולימפיאדת פריז שתיערך בעוד פחות מחודש. הוועד האולימפי הבין-לאומי אישר את צירופו של הענף לתוכנית התחרויות של המשחקים האולימפיים כחלק מרפורמת 2020 של הוועד במטרה לייצר עניין ולהביא קהל צעיר וחדש למשחקים.
במשחקים יתקיימו שני טורנירים, אחד לגברים ואחד לנשים. בכל טורניר מתחרים 16 רקדני ברייקדאנס. הטורניר מורכב משלב בתים של ארבעה רקדנים בבית, כאשר מכל בית שני רקדנים מעפילים לרבע הגמר. כל קרב בטורניר מתקיים בפורמט של רקדן כנגד רקדן, ומתנהל במספר סטים קבוע מראש. בסיום של כל סט, פאנל השופטים מדרגים את ההופעה של הרקדנים על פי חמישה קריטריונים: יצירתיות, אישיות, טכניקה, מגוון, פרפורמטיביות ומוזיקליות. הרקדן שמספר גדול יותר של שופטים נתן לו ניקוד יותר גבוה זוכה בסט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה