תרבות ופנאי

השחקנית האהובה חושפת דרמה רפואית: "חולה באלצהיימר, זה הזוי"

ג'ינה רולנדס בת ה-94 גילמה אישה המתמודדת עם מחלת האלצהיימר בסרט "היומן" שיצא לאקרנים בשנת 2005, כעת, בנה חושף בריאיון מיוחד כי באופן אירוני ו"הזוי", בשנים האחרונות היא מתמודדת בעצמה עם המחלה שמובילה לירידה קוגניטיבית ודמנציה
מערכת ice |  1
ג'ינה רולנדס (צילום ויקיפדיה, רישיון מסוג CC BY 3.0)
ג'ינה רולנדס היא אחת מהשחקניות הוותיקות ומוכרות בהוליווד, אשר זכתה בשני פרסי גלובוס הזהב, שמחולקים מדי שנה, ושלושה פרסי אמי. אחד מהתפקידים הזכורים ביותר שלה היו בסרט "היומן" (2005), כאשר גילמה אישה המתמודדת עם מחלת האלצהיימר (שרק לאחרונה דווח כי בדיקת דם חדשנית עשויה לגלות אותה). כעת, בריאיון מיוחד שהעניק בנה השחקן ניק קסאווטס ל-Entertainment Weekly, הוא חשף פרט מפתיע על חייה.
לדברי בנה, רולנדס מתמודדת במהלך חמש השנים האחרונות עם אלצהיימר עצמה, מה שמביא משמעות שונה ומיוחדת לגמרי לאור תפקידה בסרט הבלתי נשכח. ”בחמש השנים האחרונות היא עצמה חולה במחלה. זה כל כך הזוי - חווינו את זה, היא שיחקה את זה, ועכשיו זה נוגע בנו”, אמר. בנוסף להופעותיה הרבות בסרטים, שיחקה בהפקות טלוויזיה שונות, ואף גילמה את בטי פורד, רעייתו של נשיא ארה"ב לשעבר ג'רלד פורד, בסרט דוקומנטרי.
רולנדס פרצה לעולם הבידור כאשר גילמה את התפקיד הראשי בדרמה "פנים" בשנת 1968. בהמשך גם השתתפה ב"אישה תחת השפעה" בתור מייבל לונגאטי, עקרת בית מתוסכלת. משחקה בסרט זה זיכה אותה בביקורות מצוינות, ויש מי שטען כי הופעתה הייתה "לא פחות ממושלמת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגדולה והעמוקה מכולן (ל"ת)
    איציק 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור