תרבות ופנאי

טרגדיה: כוכב "שודדי הקאריביים" הלך לעולמו אחרי שהותקף ע"י כריש

השחקן וכוכב הגלישה המוכר טמאיו פרי, כוכב הסרט "שודדי הקאריביים: זרמים זרים" בן ה-49, נהרג אחרי שהותקף על ידי כריש בהוואי
מערכת ice |  2
שודדי הקאריביים (צילום דיסני)
טרגדיה ענקית התרחשה אתמול (ראשון) בארצות הברית, זאת לאחר שנודע כי השחקן וכוכב הגלישה המוכר טמאיו פרי, כוכב הסרט "שודדי הקאריביים: זרמים זרים" בן ה-49, נהרג אחרי שהותקף על ידי כריש בהוואי.
על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, עדי ראייה שהגיעו למקום מצאו את פרי כשהוא מחוסר הכרה על חוף הים, והזעיקו מיד את כוחות ההצלה, אך אלה נאלצו לקבוע את מותו. בעבר שיחק פרי גם בסרט "בלו קראש".
כזכור, רק לפני מספר ימים הלך לעולמו אחד מכוכבי הקולנוע הגדולים ביותר בהיסטוריה, דונלד סאת'רלנד, שנפטר בגיל 88. סאת'רלנד, יליד קנדה, הוא אביו של קיפר סאת'רלנד, השחקן זוכה פרס האמי עבור תפקידו בסדרה "24". הוא מותיר אחריו את אשתו פרנסין ראסט, את בניו רוג, רוסיף, אנגוס וקיפר, ואת בתו רייצ'ל. לשחקן המנוח היו ארבעה נכדים. סוכנו של סאת'רלנד אישר לסוכנות הידיעות PA כי המשפחה תקיים טקס אזכרה פרטי לזכרו.
פטירתו של סאת'רלנד מסמנת סוף עידן בהוליווד, עם אובדנו של אחד השחקנים המגוונים והמוערכים ביותר של הקולנוע האמריקאי. הקריירה העשירה שלו, שכללה תפקידים איקוניים בסרטים שהפכו לנכסי צאן ברזל של הקולנוע העולמי, הותירה חותם בל יימחה על תעשיית הבידור.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי זה?!
    ראיתי את כל שודדי 07/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה טאמיו פרי?! את מי הוא גילם?¿
    סגור
  • 1.
    לא מעניין (ל"ת)
    קובע 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור