תרבות ופנאי

הזמר האהוב חושף את מצבו הבריאותי: "הרופא אסר עליי להופיע"

וילי נלסון בן ה-91, אחד מזמרי הקאנטרי המוכרים בארה"ב, נאלץ לבטל כמה מהופעותיו הקרובות בשל מצבו הרפואי. בפוסט שעלה בחשבון האינסטגרם שלו נכתב כי בהמלצת הרופא, הוא ינוח בביתו בימים הקרובים אך בהמשך צפוי לחזור להופיע כרגיל
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
וילי נלסון מבטל הופעות בהוראת הרופא, וייאלץ להיעדר מהופעות משותפות עם בוב דילן. בגילו, זה לגיטימי: זמר הקאנטרי הוותיק כבר בן 91, ועדיין ממשיך להופיע, לכתוב ולהקליט מוזיקה חדשה. "ווילי נלסון לא מרגיש טוב, ובהוראת הרופאים צווה לנוח 4 ימים", נכתב בהודעה שפורסמה בחשבון האינסטגרם של נלסון. "הוא צפוי להחלים מהר ולחזור להופיע בקרוב".
נלסון הקשיש היה אמור להופיע כחלק מה-Outlaw Music Festival Tour, נבחרת מופיעים נודדת שכוללת אותו, את בוב דילן, רוברט פלאנט (סולן "לד זפלין" לשעבר), ג'ון מלנקמפ ומופיעים נוספים, שיופיעו כרגיל גם ללא כוכב הקאנטרי הוותיק.
נלסון נולד ב-29 באפריל 1933 באבוט (בטקסס), ואת הקריירה המוזיקלית שלו החל בשנת 1956. בהמשך חתם על חוזה עם חברת תקליטים מנאשוויל, והקליט כמה סינגלים שזכו להצלחה יחסית. בשנת 1973 ו-1974 הוציא שני אלבומים שגם הן הצליחו באופן ממוצע, אך הפריצה הגדולה שלו הייתה בשנת 1975 עם האלבום " Red Headed Stranger for Columbia", שאחד הסינגלים שלו התברגו בכלל מצעדי הפזמונים בארה"ב. מאז ועד היום, הוא ממשיך לשמור על מעמדו ככוכב קאנטרי מהגדולים בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה