תרבות ופנאי

זוכת האח הגדול חושפת: "התקרבתי להשם, הורדתי סיגריות בשבת"

הדוגמנית טהוניה רובל אמנם התנתקה מהדת בעת נעוריה, אך כעת היא מודה שבשנים האחרונות עברה תהליך התחזקות שקירב אותה לדת וגרם לה לשמור שבת "על מלא". עוד היא סיפרה על התקופה הקשה שעברה לאחר צילומי הריאליטי "היחידה"
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
טהוניה רובל (36), זוכת האח הגדול, עברה בשנים האחרונות תהליך התחזקות לאחר שהתנתקה מהדת בנעוריה. בריאיון שערכה שיתפה בתקופה המבלבלת שעברה באור תוכנית "היחידה" בה השתתפה, ועל הסיבה בגינה בחרה לחזור לאורח חיים דתי.
כפי שסיפרה למאקו, טענה כי כל אדם צריך להאמין ולהיאחז ב"משהו". רובל סיפרה כי לאחר שהשתתפה בתוכנית המציאות 'היחידה' היא נאלצה להתמודד עם "נפילה קשה נורא. זו הייתה תקופה מזעזעת מכל הבחינות, אף אחד לא רצה להעסיק אותי". בהמשך הסבירה כי בעקבות מסע שכנוע של חברה הסכימה להגיע לאומן שבאוקראינה. "התקרבתי לשם ולמדתי לאהוב אותו, הורדתי סיגריות בשבת, בסוף שמרתי אותה על מלא".
נזכיר כי לאחרונה שמה של רובל עלה לאחר שיצאה נגד משפיעניות (אשר כינתה "מוכרניות") אשר משווקות מוצרים בחשבון האינסטגרם שלהן. "אני לא מאלו שעכשיו מעלות את החיים שלהן כל היום, אני לא מאלו שעכשיו יושבת ומוכרת לכם מוצר חרטה כזה או אחר כדי שתקנו ממני ואני גם לא מעוניינת להיות מוכרנית כי אני לא מוכרנית, בואו". על כך כמובן ספגה ביקורת נגדית מצד אותן משפיעניות, שטענו כי היא "מורידה לאחרים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חתונה
    ליאור 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לסביות זה איכס ו נורא
    סגור