תרבות ופנאי

"כאן" זוכים: אלו שלושת הסרטים שקטפו את הפרסים השווים בפסטיבל דוק אביב

מזל טוב! תאגיד השידור כאן זכה אמש בשלושה פרסים בפסטיבל דוק אביב: "תמיכה מלאה", "אחו הקטן" והסרט "תאי-לנד". כל הסרטים הופקו עבור כאן 11 וישודרו בחודשים הקרובים
מערכת ice | 
כאן 11 (צילום shutterstock, freepik)
תאגיד השידור כאן זכה אמש (רביעי), בשלושה פרסים בפסטיבל דוק אביב: הסרט "תמיכה מלאה" של מיכל כהן זכה בפרס הביכורים, הסרט המצליח "האחו הקטן" של הבמאי אבנר פיינגלרנט זכה בפרס הראשון. הסרט יהיה זכאי להתמודד על פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר בטקס האוסקר. בנוסף הסרט "תאי-לנד" של הבמאי ניר דבורצ'ין, זוכה פרס המכובד של הצילום הטוב ביותר. כאמור, כל הסרטים הופקו עבור כאן 11, וישודרו בו בחודשים הקרובים.
הסרט "האחו הקטן" של אבנר פיינגלרנט והגר סעד שלום, אשר זכה בפרס הראשון, מספר על חייהן של שלוש נשים בחווה אותה ירשו ממי שהיה שר החוץ של היטלר ובכיר באס אס. זכרונות מהעבר הנאצי של המקום ומעכירים את מערכות היחסים ביניהן. הסרט הינו פורטרט אישי נשי של משפחה אריסטוקראטית גרמנית שניצלה את מעמדה להציל יהודים ממחנה הריכוז, שהוקם על אדמותיה ואינה מפחדת להתעמת עם העבר בניסיון לברוא לעצמן עתיד משותף.
הסרט המרגש "תמיכה מלאה" של הבמאית מיכל כהן, זוכה פרס הביכורים, מספר את סיפור מערכת היחסים של נשים עם החזה שלהן הנחשף בתא המדידה בחנות חזיות ביפו. בכל פתיחת וילון מתגלה אישה מול המראה. לפי מצב רוחה היא בוחרת את גודל הפריים בו תצולם, ותוך כדי ניסיונות להתאים חזייה תומכת מספרת את סיפורה. כי ציצי זה סיפור חיים. מינקות, כשהשד נותן חיים, ועד לגיל הממוגרפיה שמזכיר לאישה שציצי גם לוקח חיים. בין לבין מתנהלת מערכת יחסים מסעירה, סקסית ומצחיקה אך גם מסרבלת, מכבידה, לעתים מאיימת. זה סיפור שמתפרץ החוצה, תמיד צעד אחד לפנייך, וגם כשלא יכולת או רצית לספר הוא נכתב מעצמו על הגוף. את הסרט הפיקו גרין פרודקש.

(טריילר של 'תמיכה מלאה')
הסרט המרהיב "תאי-לנד" של הבמאי ניר דבורצ'ין, אשר זכה פרס הצילום הטוב ביותר, מתאר מערכת יחסים מורכבת בין חקלאי מזדקן לבין עובדיו התאילנדים, חושפת פצעים בחלום הציוני, מעלה דילמות זהותיות, ומערער על תפיסות קפיטליסטיות. יחד הם מנסים להציל את החלום שנשבר באזור הנידח בארץ. את הסרט הפיקו דרומה הפקות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה