תרבות ופנאי

בערב יום העצמאות: חברי "הופה היי" הופיעו באיחוד חלקי

הופעה מפתיעה ונוסטלגית התקיימה אמש במעלה אדומים, לרגל ערב יום העצמאות: ציפי שביט ואבי דור, שחלקו יחדיו זמן מסך בתוכנית "הופה היי" ששודרה בשנות ה-80 וה-90, ביצעו יחדיו את שיר הנושא 
רוני שיינר | 
ציפי שביט ואבי דור (צילום יפעת דורי)

אבי דור (67), ממנחי התוכנית המצליחה "הופה היי", התאחד אמש עם הקומיקאית וכוכבת הילדים ציפי שביט (76) שהשתתפה באופן קבוע בתוכנית, ויחדיו הם ביצעו את שיר הנושא, "הופה היי". 


ציפי שביט מתארחת ב"הופה היי" (צילום מסך מתוך הערוץ הראשון)
את התוכנית, ששודרה בערוץ הראשון בשנות ה-80 וה-90 במסגרת מחלקת התוכניות לילדים ולנוער, הנחו במהלך השנים, בנוסף לדור, יגאל בשן ז"ל, עוזי חיטמן ז"ל, יונתן מילר ואהרון פררה.
 

ציפי שביט ואבי דור (צילום: יפעת דורי)

שביט, שמחלימה מניתוח שעברה ברגלה, כתבה לפני זמן קצר: "תודה אדירה למעלה אדומים, שבחרתם בי ליום כל כך משמעותי, וחיכיתם לי, למרות שאני הולכת לאט לאט, וקיבלתם אותי בכל הלב והנשמה הטובה שלכם. עם ישראל חי". 
 


לעומת שביט ודור, היו אמנים שהחליטו שלא להופיע אמש ולהישאר בביתם. בין אלה ששיתפו בבחירתם היו עדן חסון ומירי מסיקה, וגם מאיה בוסקילה שכתבה: "חזרנו לא מזמן מעל האש עם חברים בצפון. מוזר לי לומר את המשפט הזה ביום העצמאות... אני חושבת שאני לא זוכרת מתי הייתי עם חברים ומשפחה ביום העצמאות. הבמות היו ביתי מאז ומתמיד בחג הזה". 

בוסקילה המשיכה וכתבה: "שנה קשה, מורכבת ומוזרה, ובעיקר אני רוצה להיות כנה... בא לי להרגיש עצמאות באמת, בא לי לשמוח באמת, בא לי להרגיש שאנחנו מוגנים, שהחטופים שלנו מקבלים את עצמאותם ושאנחנו יכולים להתחיל לאסוף את השברים ולבנות מחדש".  
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה