תרבות ופנאי

סתיו קצין חוטפת איומים על חייה: "חתיכת מטומטמת, נמחק אותך"

הכוכבת פרסמה סרטון ובו היא טוענת כי קיבלה תגובות רעות בנוגע לעסק שפתחה לאחרונה, אך במקום לקבל הודעות תמיכה מהעוקבים - היא דווקא חטפה מהם ביקורת קשה. "מה הקשקוש הזה בערב יום הזיכרון? כמה צומי, יואו. מה זה קשור עכשיו?", כתבה אחת העוקבות
מערכת ice |  2
סתיו קצין (צילום מסך רשת 13)
כוכבת האח הגודל סתיו קצין נוהגת לשתף את העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה בחייה האישיים. היום (שני), יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, קצין בחרה להעלות פוסט ובו היא הסבירה על התגובות שקיבלה בנוגע לעסק שפתחה לאחרונה. יכול להיות שהיא ציפתה לקבל תגובות תמיכה על כך שהיא צריכה להתעלם מרעשי הרקע, אך בפועל הגולשים הטיחו בה ביקורת על הטיימינג הבעייתי בו היא בחרה להעלות את הפוסט – שכלל אינו מתאים לאווירת יום הזיכרון.
"באיזה זכות אנשים מרשים לעצמם, כאילו הבריוני רשת, לכתוב דברים כל כך דוחים ומגעילים ולכתוב שאני בדיחה, או... כל החיים אני שומעת את זה", אמרה קצין. "מזלזלים בי, מזלזלים בכישרונות שלי, בי כבן אדם. זה על המממ... שלי". נזכיר כי העסק של קצין הוא הופעות בבר ובת מצווה להעצמת ילדים.
על הפוסט (שנראה כי הוסר מחשבון האינסטגרם שלה, לפחות באופן זמני), הגולשים מיהרו להגיב בחריפות: "אנחנו יושבים ובוכים מול הטלוויזיה על אימהות שאיבדו את הילדים שלהן", כתבה אחת העוקבות. "מה הקשקוש הזה בערב יום הזיכרון? כמה צומי, יואו. מה זה קשור עכשיו?", כתבה אחת נוספת.
כפי שפורסם בוואלה, קצין מסרה גם כי קיבלה בהודעות פרטיות איומים על חייה. "יא חולת נפש, זה יום הזיכרון, חתיכת טמבלית מטומטמת, אי אפשר לכבד אותך. תמחקי את הסרטון המפגר לפני שנמחק אותך מעל פני האדמה! חתיכת מכוערת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היא נראית מתאימה מאוד
    א 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להיות עובדת סוציאלית על פי הנתונים
    סגור
  • 1.
    חחח
    יוסי 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא שווה תגובה
    סגור