תרבות ופנאי

כוכב האח הגדול סופד בכאב: "הלב מרוסק, יהי זכרך ברוך"

לאחרונה פורסם כי קצין הימ"מ פקד ייטב לב הלוי מת מפצעיו לאחר שנורה ליד טולכרם, אשר היה חברו הטוב של רוי רינייש, יוצא האח הגדול. "הלב מרוסק, הבן אדם הכי טוב ואיכותי שהכרתי", כתב
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
רוי רייניש, יוצא האח הגדול, שיתף בחשבון האינסטגרם שלו על אחת הטרגדיות הגדולות שחווה בזמן האחרון ברקע המלחמה, כאשר נודע לו כי חברו קצין הימ"מ פקד ייטב לב הלוי מת מפצעיו לאחר שנורה ליד טולכרם. "הלב מרוסק, הבן אדם הכי טוב ואיכותי שהכרתי בחיי. תודה על כל רגע, ועל כל מה שלמדתי ממך. יהי זכרך ברוך, אחי. אוהב אותך מכל הלב".
הכוכב התראיין ל"ישראל היום" בנוגע לאובדן, והסביר על הקשר בין השניים. "הכרנו כשהיינו ביחד באותו בצוות במסלול במגלן. כשהוא המשיך לקצונה הקשר נותק, וחידשנו אותו בשנתיים האחרונות". בהמשך הוסיף כי הם נהגו להיפגש לפחות פעמיים בחודש, וכי כבר בצבא הבין "עם איזה איש נדיר ומיוחד" הוא זכה לשרת.
 
עוד הוא סיפר כי הוא דיבר איתו לאחרונה יממה אחת בלבד לפני שנהרג, ולאחר שלא ענה לו במשך כמה שעות הוא הרגיש שמשהו רע קרה. "לצערי התחושה הרעה הייתה נכונה. הידיעה הזו ממשיכה להכניס אותי לשוק ולהרגיש באיזשהו סרט. אלה האנשים הכי טובים ומיוחדים שהכרתי בחיי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה