תרבות ופנאי

אסי עזר במסר חד לעדן גולן: "ינסו להרוס לך, החארות הם לא העולם"

לקראת הופעתה של עדן גולן בחצי הגמר לאירוויזיון, מנחה "הכוכב הבא", אסי עזר, פרסם סטורי ובו הוא פנה לגולן במסר מחזק ומעודד, ואף הזהיר אותה מפני מה שהיא עלולה לחוות: "ינסו להרוס לך, להוציא אותך מריכוז. תהיי שם זקופה, חזקה, ישראלית. כולנו איתך ולצידך"
מערכת ice | 
אסי עזר ישראל (צילום צילום מסך אינסטגרם אסי עזר)
היום (חמישי), הנציגה הישראלית לאירוויזיון עדן גולן תופיע בתחרות חצי הגמר לאירוויזיון, כאשר על פי טבלאות הדירוגים היא צפויה להעפיל לגמר שייערך ביום שבת הקרוב. מי שבחר לפנות אליה באופן אישי הוא לא אחר מאשר מנחה "הכוכב הבא", אסי עזר. "ברור לי שיהיה קשוח, כבר הבנו שיצעקו לנו בוז מהקהל".
עזר התייחס למקרה בו גולן ספגה קריאות בוז מהקהל בזמן החזרה הגנרלית שלה, אשר התגברו עם סיום הביצוע שלה. "ינסו להרוס לך, להוציא אותך מריכוז. אל תתני להם, קחי את האנרגיה השלילית שלהם והתהפכי אותה למנוע. תזכרי שאותם חארות הם לא העולם". בהמשך הוסף כי מהמעט שהספיק להכיר אותה, הוא סבור ובטוח כי היא תוכל לעמוד בזה בגבורה. "תהיי שם זקופה, חזקה, ישראלית. את מצוינת עדן, הנציגה המושלמת, זמרת בחסד, פרפורמרית אדירה". לסיכום הוא כתב: "תצליחי! כולנו איתך, מאחוריך ולצידך".
 
חשוב לציין כי בעקבות מקרה קריאות הבוז שספגה גולן, תאגיד השידור הישראלי כאן פנה לאיגוד השידור האירופי (EBU) וכן לתאגיד השידור השבדי (SVT) בבקשה פשוטה מאוד: למנוע אירועים מבזים כאלו בעתיד, וכן לאפשר לישראל להתמודד בצורה הוגנת בחצי הגמר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה