תרבות ופנאי

עדן גולן זוכה לכבוד מנועה קירל: "הבמה והמעמד הכי מרגש"

הנציגה הישראלית לאירוויזיון 2023 שנערך בליברפול, נועה קירל, שיתפה תמונה משותפת יחד עם הנציגה הנוכחית, עדן גולן. "מחזיקה לך אצבעות ובטוחה שתייצגי את המדינה היום בגאווה ענקית", כתבה בהתרגשות
מערכת ice | 
נועה קירל ועדן גולן (צילום יוטיוב/ כאן 11)
היום (חמישי), הנציגה הישראלית לאירוויזיון עדן גולן תופיע בתחרות חצי הגמר לאירוויזיון, כאשר על פי טבלאות הדירוגים היא צפויה להעפיל לגמר שייערך ביום שבת הקרוב. מי שבחרה לפרגן זו לא אחרת מאשר הנציגה הקודמת לאירוויזיון 2023 שנערך בליברפול, נועה קירל.
קירל, אשר זכתה במקום השלישי עם השיר "יוניקרן" העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה עם בקשה מעוקביה להצביע עבור גולן, וכתבה: "מחזיקה לך אצבעות ובטוחה שתייצגי את המדינה היום בגאווה ענקית! זאת הבמה והמעמד הכי מרגש שיכול להיות".
 
נזכיר כי אתמול (רביעי), במהלך החזרה הגנרלית של גולן, היא ספגה קריאות בוז רבות לצד מחיאות כפיים רבות מהקהל. השיא היה דווקא לקראת הסוף כאשר היא הגיע החלק בו היא שרה בעברית, ושם קריאות הבוז נשמעו באופן רועש למדי. בעקבות האירוע, תאגיד השידור הישראלי כאן פנה לאיגוד השידור האירופי (EBU) וכן לתאגיד השידור השבדי (SVT) בבקשה פשוטה מאוד: למנוע אירועים מבזים כאלו בעתיד, וכן לאפשר לישראל להתמודד בצורה הוגנת בחצי הגמר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה