תרבות ופנאי

זהו מלון העסקים הטוב בישראל לשנת 2024

מלון קרלטון תל אביב הוא מלון העסקים הטוב בישראל ל-2024 על פי אתר world travel awards. "הזכייה מסמלת עבורנו את העבודה הקשה שמשקיע צוות המלון על מנת להפוך את המלון ליעד מוביל לאנשי עסקים בפרט ולתיירים בכלל וכמובן דיפלומטים וראשי מדינות המתארחים במלון כדרך קבע"
מערכת ice |  1
מלון קרלטון (צילום איה בן עזרי)
מלון קרלטון תל אביב הוא מלון העסקים הטוב ביותר בישראל לשנת 2024 על פי אתר world travel awards. המלון המעוטר בחמישה כוכבים, מממוקם על קו החוף של תל אביב יפו בצמוד למרינה גורדון. למלון 15 קומות ושודרג לפני מספר שנים כולל סוויטות עם נוף פנורמי לים התיכון, טרקלין עסקים ועוד.
קרלטון בעל ותק של 40 שנה ונמצא בצמוד למרכז העסקים והבילויים של תל אביב. הגג של המלון משקיף על הנוף של תל אביב-יפו ב360 מעלות עם מתחם כושר מפואר, ספא ובריכה על גג המלון. 
 
ארגון World Travel Awards מעניק מדי שנה את פרסי המצוינות בענף התיירות והנסיעות, והוא מתואר על ידי הWall Street Journal  כ"אוסקר של ענף התיירות". התוצאות מבוססות על סוכנויות נסיעות, אנשי מקצוע מהענף והציבור הרחב מלמעלה מ-160 מדינות.
יוסי נביא מנכ"ל מלון קרלטון: "אנו גאים ומאושרים על הזכייה בתואר המלון העסקי הטוב ביותר בישראל זו הפעם השמינית בתחרות היוקרתית 2024 World Travel Awards. הזכייה מסמלת עבורנו את העבודה הקשה שמשקיע צוות המלון על מנת להפוך את המלון ליעד מוביל לאנשי עסקים בפרט ולתיירים בכלל וכמובן דיפלומטים וראשי מדינות המתארחים במלון כדרך קבע. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לאורחי המלון הנאמנים שממשיכים לבחור בנו כמלון הבית לביקוריהם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו באמת
    רפאלה 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד בלה בלה
    סגור