תרבות ופנאי

אל על בהטבה חסרת תקדים: כרטיס ב-25 שקל בלבד

אל על ממשיכה להוקיר את משרתי צה"ל בסדיר ובמילואים ויוצאת בהטבה מיוחדת נוספת: כל מלאי הכרטיסים למופע ההוקרה של חנן בן ארי למשרתי צה"ל בסדיר ובמילואים, שיתקיים ביום העצמאות, ימכר ב-25 שקל לכרטיס בלבד
מערכת ice | 
חנן בן ארי (צילום דניאל כהן)
מופע התודה השנתי של חנן בן ארי ביום העצמאות לחיילות וחיילים בסדיר ולנשות ואנשי המילואים. בחמש השנים האחרונות חנן בן ארי מקיים את מופע עצמאות השנתי לחיילים שלנו בהתנדבות ובדמי הרשמה סמליים בלבד. 
חנן בן ארי:״את מה שהם נתנו לנו, אף פעם לא נצליח להחזיר, אולי רק לומר תודה״. 
השנה המופע יתקיים באקספו תל אביב שנתרם כולל חנייה למען הפרויקט, ובשיתוף פעולה מלא של חברת אל על האהובה שנרתמת למען המשרתים בסדיר ובמילואים לאורך כל הדרך בנדיבות מרגשת, ותסבסד את מחיר הכניסה כך שכל מלאי הכרטיסים ימכר ב-25 ש״ח לכרטיס בלבד.
לאחר שיצאה בקמפיין הוקרה למשרתי צה"ל בסדיר ובמילואים וחילקה כ-20 אלף כרטיסי טיסה חינם למגוון יעדים, אל על ממשיכה להודות למשרתי צה"ל בסדיר ובמילואים ולהוקיר אותם עם הטבה מיוחדת לרגל יום העצמאות.
החברה תסבסד את עלות הכרטיסים למופע ההוקרה של חנן בן ארי למשרתי צה"ל, כך שכל מלאי הכרטיסים ימכר במחיר סמלי של 25 שקל לכרטיס בלבד, באמצעות אתר קופות ת"א, בהצגת תעודת חוגר/ משרת מילואים. במסגרת ההטבה אל על תאפשר לכ-6,000 משרתים בסדיר ובמילואים שצפויים להגיע למתחם האקספו בת"א לחוות מופע עצמאות מהנה במחיר מוזל.
 
סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על, נדב חנין: "מאז תחילת המלחמה נרתמנו באל על למען המשרתים בסדיר ובמילואים, ויצאנו במספר הטבות, כשהמשמעותית בהן היא חלוקת עשרות אלפי כרטיסי טיסה בחינם. כעת, לציון יום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל, אנו ממשיכים להעניק למשרתי צה"ל הטבות על מנת להוקיר ולהודות לאלה המסכנים את חייהם יום יום למען עתיד המדינה ושומרים על ביטחוננו. ההטבה תאפשר לאלפי משרתים בסדיר ובמילואים לציין את יום העצמאות הקרוב במופע חוויתי ומאוורר, לאחר שחוו תקופה מאתגרת במסגרת שירותם. אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם חנן הפרזנטור שלנו, ומודים על ההזדמנות להחזיר ולעשות טוב למשרתים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה