תרבות ופנאי

בר רפאלי בהלם: אחיה כובש פסגה נוספת - זה ההישג המרשים שקטף

און רפאלי, אחיה של הדוגמנית בר רפאלי, ממשיך לקטוף לא מעט הישגים בשנה הנוכחית. לאחר שהכריז כי הוא מצטרף לקאסט של התוכנית "רוקדים עם כוכבים", היום נודע כי הוא לוהק למחזמר "הקוסם" של תיאטרון השעה הישראלי

מערכת ice | 
און רפאלי (צילום אינסטגרם)
לאחר שהכריז כי הוא מצטרף לקאסט של התוכנית "רוקדים עם כוכבים" לצד הזמרת נטע ברזילי, הקומיקאי מראינו אידלמן ואשת התקשורת גאולה אבן, הדוגמן והשחקן און רפאלי קוטף הישג נוסף. 
על פי הפרסום של אתר "מאקו", און לוהק למחזמר "הקוסם" של תיאטרון השעה הישראלי. אחיה של הדוגמנית הוותיקה בר רפאלי, צפוי לגלם את איש הפח והחוזה בין תיאטרון השעה הישראלי לבין השחקן הצעיר צפוי להיחתם בקרוב. 
כידוע, מלבד קריירת דוגמנות מצליחה, און מטפח קריירת מוסיקה עם לא מעט מעריצים צעירים. כזכור, בשנה האחרונה שיחרר רפאלי את השירים "שריטה", "בקרוב הביתה" ו"מאמי" שאותי הוציא יחד עם הזמר רועי סנדלר.
בחודש מרץ האחרון, דווח כי הדוגמן הצעיר לוהק לקאסט של "רוקדים עם כוכבים". מי שצפוי להשתתף בתוכנית לצידו של רפאלי, הם  הדוגמנית מאיה קיי, הזמרת לירז צ'רכי, הספורטאית האולימפית ירדן ג'רבי, הזמר אבי אברומי והדוגמנית רומי פרנקל ונוספים.
אחת ממערכות היחסים המתוקשרות של רפאלי הייתה עם הדוגמנית המצליחה שחר חיון. לאחר שנה של מערכת יחסים מתוקשרת אשר אליה נחשפו לא מעט מעריצים, בחודש מאי בשנה שעברה השניים הודיעו על פרידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה