תרבות ופנאי

סטטיק ורונה לי שמעון - הסוף? זה המשבר בין הזוג המפורסם

על אף הזוגיות היציבה שהשניים מתחזקים כבר זמן רב, ע"פ דיווח של וואלה, מקורבים סיפרו כי הזוג עומד בפני משבר. עדות לכך היה ניתן למצוא בסטורי של שמעון, כאשר שיתפה שהיא מעבירה את הסופ"ש האחרון בבית של אימה
מערכת ice |  3
סטטיק (צילום מסך קשת 12)
סטטיק ורונה לי שמעון נמצאים בזוגיות יציבה כבר זמן רב, ואנו זוכים לראות מחוות ותגובות מפרגנות במיוחד מצד השניים בנוגע למערכת היחסים שהם מנהלים או לקריירה זה של זה. עם זאת, נראה כי לאחרונה הקשר עומד בפני ימים מאתגרים במיוחד.
כפי שפורסם ב"וואלה", מקורבים לזוג מספרים כי השניים נמצאים במשבר בזוגיות. עדות לכך היה ניתן למצוא בסטורי של שמעון מהסופ"ש האחרון, כאשר היא בחרה לישון אצל אימה משום ש"אין לה ממ"ד", אך לא ישנה לצידו של בן הזוג. האם מדובר במשבר רגעי או שמא סיומו של עידן?
נזכיר כי רק לאחרונה סטטיק הוציא אלבום חדש, וזכה לברכה מרגשת במיוחד מבת זוגו, שכתבה: "מסתכלת עליך מהצד, אני רואה אותך, את הדרך שלך, את הלב שלך. אין הרבה אנשים שמכירים אותך פתוח, רגוע, יפה כל כך. את החללים הכי יפים שלך שמתגלים החוצה מתוך היצירתיות שלך, שהיא מעיין שופע. לראות אותך בפעולה זה הדבר הכי מעורר שיש. בהצלחה אהוב שלי, עוד אחד לפנתיאון. אני אוהבת אותך ומאמינה בך תמיד".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שמאל
    מכבי הצהובה 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שמאלנית טמאה חסרת ילדים!!!
    סגור
  • 2.
    לא הבנתי את הקדוש, ככה משמרים אותנטיות (ל"ת)
    אדם 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מי זה ?
    רוברט 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה ? משהו חשוב שעשה...בבקשה...
    סגור