תרבות ופנאי

זוכת "האח הגדול" תפרגן? האקס הציע נישואין לזוגתו: "מאושר"

ליאור דואק, כוכב תוכנית הריאליטי "האח הגדול", הכריז כי התארס לבת זוגו אור סרוסי שעמה ניהל מערכת יחסים במהלך השנה האחרונה. הצעת הנישואין המרגשת התרחשה בחופשה המשותפת של השניים בתאילנד
מערכת ice | 
תקווה גדעון (צילום אינסטגרם)
ליאור דואק, כוכב תוכנית הריאליטי "האח הגדול" אשר ניהל בזמנו רומן ואף זוגיות קצרה עם משתתפת התוכנית תקווה גדעון, הציע לאחרונה נישואין לבת הזוג שעמו מנהל מערכת יחסים במהלך השנה האחרונה, אור סרוסי. את הצעת הנישואין המרגשת, החליט דואק לבצע בחופשה רומנטית בתאילנד. 
המאורסת הטרייה היא מעצבת תכשיטים בת 25, שאותה דואק הכיר דרך חברים משותפים לפני שנתיים, אבל ההבנה כי קיים פוטנציאל רב יותר מאשר קשרי ידידות הוכרע בין השניים רק לאחר שנה. בריאיון ל"מאקו סלבס", סיפר דואק על התחושות שלאחר הצעת הנישואין: "התארסתי לאהבת חיי, מאושר". 
כזכור, דואק ניהל בזמנו מערכת יחסים עם זוכת תוכנית הריאליטי "האח הגדול", תקווה גדעון. לאחר שדואק וגדעון סיפקו לא מעט כותרות עבור אתרי הרכילות והעניקו רגעים מרגשים ורומנטיים ביניהם, בשנת 2020 הכריזו כי הם מפרידים כוחות ומחליטים להיפרד. הרומן בין השניים, החל בתוכנית הריאליטי ולצד זאת, התפתח רומן מעניין נוסף בין דואק לבין משתתפת נוספת בתוכנית הלוא היא ירדן אדרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה