תרבות ופנאי

"נורא ואיום", "כמה צער": עולם התרבות באבל עם משפחת דץ

שורה של סלבס הגיבו לדבר מותו של עומר דץ בן ה-30. השף עומר מילר: "כמה עצוב, אוף. משתתף בצערכם", שלומי קוריאט כתב: "עצוב מאוד, תנחומיי". גם טיילור מלכוב כתבה: "לא נתפס, איזו בשורה קשה, תנחומים לכל המשפחה". טל מוסרי: "זה נורא", כוכב האח הגדול יענקי גולדבאכר רשם: "יהיה זכרו ברוך, לא נתפס לרגע"
מערכת ice |  2
משה דץ (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
עולם המוזיקה והתרבות בכלל באבל ביחד עם אורנה ומשה דץ, כאשר נודע כי הזמר עומר דץ, בנם בן ה-30, הלך לעולמו. על פי המשפחה, דץ עבר התקף אפילפסיה בביתו בגבעתיים ושם נקבע מותו, ההורים התקשו לשאת את הבשורה המרה וגם החברים והמכרים
אוהד חיטמן, בנו של עוזי חיטמן המנוח כתב: "הלב מרוסק, עומר היפה, הרגיש והמוכשר. אורנה, משה ויועד אהוביי, אין לי מילים, בוכה איתם ומחבק". עומרי רוטברד הוסיף: "כבר שעה שהלב שלי אשכרה כואב. שנים שאנחנו מכירים, שעות של מאחורי הקלעים בהצגות. לא ראיתי מעולם אהבת הורים ואהבת ילד להורים כמו שהיה לך עם אבאדץ ואמאדץ. תנוח על משכבך בשלום ילד פלא".
מתיאטרון הבימה נמסר: "התיאטרון הלאומי 'הבימה' כואב ואבל על לכתו בטרם עת של השחקן והזמר עומר דץ ז"ל. עומר השתתף בהצגות הבימה 'מצדה 1942' ו'אדוני ראש המועצה'. אורנה, משה ויועד דץ היקרים, משפחת הבימה כולה אבלה עימכם. שלא תדעו עוד צער!".
מאיה קיי כתבה על הידיעה בדבר מותו: "לא נכון" והוסיפה לב שבור", אוראל צברי השתתף בצער: "עצב ענק, יהי זכרו ברוך", מאיה ורטהיימר כתבה: "וואו זה כל כך נורא", מירן בוזגלו כתבה: "איזה עצוב", טל מוסרי: "זה נורא", כוכב האח הגדול יענקי גולדבאכר רשם: "יהיה זכרו ברוך, לא נתפס לרגע".
כוכבת ערוץ הילדים דון לני גבאי כתבה: "אני לא מאמינה למה שאני קוראת, אני לא מאמינה", רומי פרנקל הוסיפה: "נורא ואיום, משתתפת בצערם", אחווה סיטבון: "אלוהים אדירים, שלא תדעו עוד צער", גם חן אמסלם כתבה בעצב: "אלוהים כמה צער". השף עומר מילר: "כמה עצוב, אוף. משתתף בצערכם", שלומי קוריאט כתב: "עצוב מאוד, תנחומיי". גם טיילור מלכוב כתבה: "לא נתפס, איזו בשורה קשה, תנחומים לכל המשפחה".

ספיר קשתי כתבה: "בלתי נתפס, לא יאומן כמה שהחיים לא צפויים. ואין לדעת אם נקום בבוקר. אי אפשר לעכל בשורה כזו מרה. כואב כל כך, יהי זכרו ברוך". שמחה גואטה השתתפה בכאב: "איזה כאב אלוהים, ברוך דיין האמת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עצוב לי מאוד בשביל משפחת דץ.
    למה היה לבד בלי עזרה 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אובדן גדול. טרגדיה. ת.נ.צ.ב.ה. תנחומים למשפחת דץ.
    סגור
  • 1.
    עצוב לי מאוד בשביל משפחת דץ.
    למה היה לבד בלי עזרה 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אובדן גדול. טרגדיה. ת.נ.צ.ב.ה. תנחומים למשפחת דץ.
    סגור