תרבות ופנאי

עומר אדם פותח את הלב: "היה לי קשה מאוד, תחושת ייאוש"

עומר אדם שחרר מיני אלבום חדש בשם "חמישה לילות" וחשף את הקושי שהוא עבר בתקופה האחרונה: "מהרגע שהתחילה המלחמה היה לי קשה מאוד להיכנס לאולפנים וליצור כמו פעם". האזינו לאלבום החדש של הזמר
מערכת ice |  6
עומר אדם (צילום מסך חדשות 13)
עומר אדם, אחד הזמרים הגדולים והאהובים במדינה, הוציא היום (חמישי) מיני אלבום חדש בשם "חמישה לילות", זאת אחרי מספר חודשים בהם היה שקט בגזרתו בכל הקשור להוצאת שירים חדשים, זאת על רקע מלחמת "חרבות ברזל". למעשה, עומר אדם  הוציא את אלבומו הקודם ביוני 2023.
כעת, אדם כאמור הוציא את האלבום החדש והמסקרן במיוחד, במסגרתו הוא משתף פעולה עם  יוצרים רבים, בהם אושר כהן, גיל ווין וג'ו כהן, טל קסטיאל, משה בן אברהם ואופק יקותיאל, רז קופרמן ועדן אטד, עומרי דהן ואלירן אליהו ועוד. מיני האלבום מלווה בגרפיקה של האמן הישראלי ניר פלד, המכונה פילפלד, שהוא אמן רחוב, צייר, מעצב גרפי ומאייר. 
בפוסט שהעלה עומר אדם לחשבון האינסיגרם שלו לרגל הוצאת האלבום החדש הוא כתב: "מהרגע שהתחילה המלחמה היה לי קשה מאוד להיכנס לאולפנים וליצור כמו פעם. השקעתי כמו כולם את כל הזמן בלנסות לעזור כמה שאפשר לכל מי שרק אפשר היה לעזור".
אדם הוסיף על הצורך הגדול שבער בו לאחרונה: "בזמן האחרון הרגשתי שאני פשוט חייב לחזור ליצור ומצאתי קצת נחמה באולפנים, בלילות בלתי נגמרים של יצירה. “חמישה לילות” הוא תוצר של חיבורים חדשים ורגעים נדירים של השראה באולפנים, ביחד עם יוצרים אהובים וחדשים שליוו אותי במסע הזה".
אדם חשף את שמות השירים: "“מבת ים ועד הנצח”, דרך “אקדח”, “כסף או דמעות”, “לילות וקללות” ועד “רק שלך” - כל שיר הוא חלק ממני שאני משתף ומקדיש אותו לכם". אדם לא שכחת לפרגן: "את עבודת האמנות המיוחדת לגרפיקת האלבום עשה Pilpeled - ניר פלד הגאון".
הזמר האהוב המשיך וסיפר על התחושות שלו בתקופה האחרונה: "גם אני כמוכם מרגיש בתקופה הזו שיש מלא רגעים שבהם התהום בין התקווה לייאוש נראית עמוקה יותר מתמיד והקושי נמצא סביב כולנו, אבל יש בי אמונה גדולה בכוח החזרה לעשייה, ליצירה, בכוח האהבה, החוסן, והאחדות".
עומר אדם סיים עם מספר תודות ומסר למעריצים: "תודה לכותבים, למלחינים, למעבדים ולכל מי שלקח חלק ביצירת ״חמישה לילות״. תודה לטל קסטיאל על ליווי בחירת השירים. והכי חשוב תודה לכם! לא יכול לחכות לשמוע מה אתם חושבים על האלבום החדש. אוהב אתכם".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בושה
    מיר 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתבייש
    סגור
  • 4.
    עומר יקר, תתחתן ויהיו לך ילדים, זה האושר.. (ל"ת)
    אני 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    עומר אדם
    מיכל 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אהבת העם נטו יש לך.בלי שום אינטרסים.כן ירבו כמותך.העם שרויים בהלם.בכמה שינאה אנחנו מוקפים.לא ניתפס.תבורך על מעשיך הטובים.כן ירבו כמותך אמן ואמן
    סגור
  • 2.
    עלה והצלח בכל דרכיך (ל"ת)
    שרית 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עומר אוהבים אותך
    גבר 03/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אחלה אלבום מהלב, מרגש מאוד, אוהבים אותך ??
    סגור
  • אוהבת אותך ואת כל מה שאתה עושה (ל"ת)
    שרית 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור