תרבות ופנאי

אייל גולן עושה היסטוריה: סולדאאוט רביעי להופעות בבלומפילד

אחרי שהכרטיסים בשלושת התאריכים הגיעו לסולד אאוט מהיר תוך 10 שעות בלבד, ובסך הכל יפקדו את שלוש ההופעות של גולן כ-100 אלף איש בהופעות אלו, הוא פתח מופע רביעי, שמכירת הכרטיסים אליו החלה בשעה 10:00, אבל תוך שלוש שעות בלבד גם להופעה הזו נמכרו הכרטיסים עם עוד סולדאאוט מוצלח
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום גירץ הפקות)

איל גולן הכריז בשבוע שעבר על פתיחה של מופע חדש באצטדיון בלומפילד, כמו בשנה שעברה, אז פתח שני מופעים בזה אחר זה. הפעם, ברקע המלחמה הציג תחילה הזמר והיוצר תאריך אחד למופע, ועם תחילת מכירת הכרטיסים, בעקבות ביקוש של עשרות אלפי ממתינים לרכישת כרטיסים, נפתחו שלושה מופעים נוספים.

אחרי שהכרטיסים בשלושת התאריכים הגיעו לסולד אאוט מהיר תוך 10 שעות בלבד, ובסך הכל יפקדו את שלוש ההופעות של גולן כ-100 אלף איש בהופעות אלו, הוא פתח מופע רביעי.
 



מכירת הכרטיסים אליו החלה בשעה 10:00, אבל תוך שלוש שעות בלבד גם להופעה הזו נמכרו הכרטיסים עם עוד סולדאאוט מוצלח. כ-35 אלף צופים יגיעו להופעה ויסגרו כמעט 140 אלף צופים בכל ארבעת המופעים.

כזכור, הזמר כתב בחשבון האינסטגרם שלו, "עשינו את זה. לכל מי שחיכה שעות בתור ולא הצליח לשריין מקום ל-GOLD הבטחתי לכם שנעשה את הכל בשביל למצוא תאריך למופע נוסף והצלחנו - 18.06 קונצרט רביעי באיצטדיון בלומפילד!". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תרבות
    משה מחיפה 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שר תרבות משיעור קומתו של יוב קיש מגיע גיבור תרבות בדמותו של גולן והנה עם התרבות מגיע בהמוניו לשמוע אותו. לא להאמין איך ישראל האהובה השתנתה.
    סגור