תרבות ופנאי

הנציגה הישראלית לאירוויזיון חושפת הריון: זה האירוע המרגש שהתקיים

מורן מזור, נציגת ישראל לאירוויזיון לשנת 2013, נישאה לבן זוגה שגיא דהן. במהלך האירוע הזמרת חשפה בטן הריונית אותה הצליחה להסתיר מהתקשורת במשך זמן רב, ובהמשך פרסמה את הבשורה גם ברשתות החברתיות
מערכת ice | 
אירוויזיון (צילום shutterstock)
אתמול (רביעי) נציגת ישראל לאירוויזיון לשנת 2013, מורן מזור, נישאה לבן זוגה מנהל האמנים שגיא דהן. במהלך האירוע המרגש הזמרת (אשר זכתה בעבר בתוכנית "אייל גולן קורא לך") הצליחה לרגש את קהל כאשר חשפה בשורה משמחת במיוחד.
מזור חשפה בטן הריונית, אותה ניסתה (והצליחה) להסתיר מהתקשורת. בנוסף, היא חשפה זאת גם ברחבי הרשתות החברתיות בהתרגשות רבה. באירוע נכחו מפורסמים רבים אשר הגיעו לברך אותם, וביניהם: זהבה בן, חן אהרוני, עדי הימלבלוי, בן זיני ועוד.
כזכור, הנציגה הישראלית שתשתתף באירוויזיון הקרוב היא עדן גולן, אשר זכתה בגמר "הכוכב הבא" ותייצג אותנו על הבמה הגדולה במאלמו. השבוע נחשף השיר "הוריקן" אותו היא שיר, ועל כך הכוכבת הגיבה: "חברים, אני מה זה מתרגשת, עכשיו הודיעו לי שה-EBU אישר את השיר שלנו והשנה אנחנו נשתתף באירוויזיון. אין ספק שהם עשו את הבחירה הנכונה שנתנו לנו להשתתף השנה". גולן הוסיפה: "עכשיו אנחנו נכנסים לתקופה של חזרות וכמובן שאתם חלק מאוד גדול מתוך התהליך הזה ובא לי לאחל לנו בהצלחה ואני אוהבת אתכם מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה