תרבות ופנאי

מטורף: זוכה האוסקר יכניס 100 מיליון דולר מהסרט המצליח?

הסרט אופנהיימר זכה להצלחה מסחררת וגרף 7 פרסי אוסקר. כעת, הבמאי המוערך כריסטופר נולאן קוצר את פירות ההצלחה ויכניס לכיסו סכום של כ-100 מיליון דולר
מערכת ice | 
אופנהיימר, 2023 (צילום יח"צ)
הסרט "אופנהיימר" כבש את המסכים בשנה האחרונה וזכה באוסקר לסרט הטוב ביותר. כעת נודע כי הבמאי של הסרט המצליח, כריסטופר נולאן, יכניס לכיסו קרוב ל-100 מיליון דולר. כך על פי דיווח ב"וראיטי".
על פי הדיווח, הסכום האסטרונומי אותו ירוויח הבמאי, המפיק והכותב של הסרט יגיע משכר בסיס, רווחים מההצלחה הגדולה ששברה את הקופות בכל העולם, בונוס על זכייה כפולה באוסקר וכו'.
בסך הכל, הסרט זכה ב-7 פרסי אוסקר, בהם בין היתר גם הסרט הטוב ביותר, פרס השחקן הראשי שהוענק לקיליאן מרפי ופרס שחקן המשנה שניתן לרוברט דאוני ג'וניור. נולאן עצמו זכה בשני פרסים.
הסרט אופנהיימר, שזכה להצלחה מסחררת, הופק בסך הכל ב-100 מיליון דולר, והכניס עד כה קרוב למיליארד דולר. הסרט אופנייהמר של היוצר המוערך כריסטופר נולאן, עוסק בחייו של הפיזיקאי היהודי אמריקאי רוברט אופנהיימר, שעמד בראש המעבדות שבהן פותחו והורכבו פצצות האטום במהלך מלחמת העולם השנייה. הסרט יצא לאקרנים ברחבי העולם ביולי האחרון והכנוסתיו עמדו כאמור על כמיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה