תרבות ופנאי

לכבוד יום המשפחה? אחותה של מיילי סיירוס קיימה יחסים עם אביה החורג

דרמה במשפחת סיירוס, כאשר אחותה הצעירה של הזמרת, נואה סיירוס יצאה במשך כמה חודשים עם השחקן דומיניק פרסל, לפני שנישא לאימא שלה טיש ובכך הפך לאביה החורג. ממקורבים נמסר כי נואה לא הוזמנה לחתונה

מערכת ice | 
מיילי סיירוס (צילום אינסטגרם)
טיש סיירוס, בת ה-56, מואשמת בגניבת בעלה דומיניק פרסל, המוכר לנו מהסדרה נמלטים, מזועותיה של נואה, הבת שלה, בת ה-24. מקורבים חשפו שהסכסוך קרע את המשפחה לגזרים ונואה לא הוזמנה לחתונה המדוברת. סיירוס האם אף הציבה שומרים בכניסה לחתונה, על מנת למנוע מהבת שלה להיכנס.
עוד חשפו מקורבים, כי נואה סיירוס יצאה במשך כמה חודשים עם השחקן, לפני שנישא לאימא והפך לאביה החורג. "טיש התחילה עם דומיניק כשהוא היה בזוגיות עם בתה הקטנה וזה הוביל לרומן ופרידה מנואה", חשף מקורב.
"טיש ודומיניק התאהבו מעל הראש וזה היה בלתי נמנע", סיכם המקורב את הפרשה השנויה במחלוקת. עם זאת, הזמרת מיילי סיירוס כן נכחה בחתונה המדוברת, כאשר נואה ובנו של השחקן האוסטרלי בחרו שלא לקחת חלק.
כזכור, בתחילת החודש, אימא של מיילי סיירוס, טיש, התראיינה בפודקאסט "Call Her Daddy" וחשפה פרטים על הדייט הראשון ביניהם: "יצאנו לדייט, יצאנו לדייט שני וכבר אמרנו אחד לשנייה שאנחנו אוהבים".
 
החתונה המדוברת התרחשה באחוזה המפוארת של זוכת הגראמי, מיילי. שיתפה בפוסט  על האירוע: "זו הייתה חגיגת אהבה המושלמת והאמיתית ביותר שיכלנו לדמיין". בנוסף, הזוג השנוי במחלוקת נצפה ביחד כשמיילי קיבלה את פרס הגראמי הראשון שלה השנה והצטלם לצידה ותמך בה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה