קריפטו

השקעתם בצלזיוס? זו התמורה שאולי תקבלו בקרוב

חברת הקריפטו הישראלית שפשטה את הרגל הגישה הצעה שתאפשר לה לשלם את רוב חובותיה - אם כי חלק מבעלי החוב לא יקבלו כסף מזומן, אלא נכסים סחירים בחברה חדשה שהפעם תתנהל תחת עינם הפקוחה של המשקיעים והרגולטור
יאיר מור | 
צלזיוס (צילום מתוך האינסטגרם)
חברת הקריפטו הישראלית צלזיוס הגישה לבית הדין לפשיטות רגל במחוז הדרומי של ניו-יורק תוכנית חדשה שתאפשר לה להחזיר חלק נכבד מחובותיה הכבדים - אם תאושר על ידי בית הדין ונציגי בעלי החוב.
לפי החברה, היא נפגשה עם יותר מ-100 גופים, מתוכם 40 התעניינו ברכישתה, ו-9 הגישו הצעות. ההצעה שנבחרה על ידי צלזיוס היא זו של NovaWulf  Digital Management - חברת ניהול השקעות שהוקמה לפני שנה וחצי על ידי מספר סוחרים לשעבר בבורסות ניו-יורק ורשומה כחוק בנציבות האמריקאית לניירות ערך ובורסות (SEC).
התוכנית תעביר את השליטה בצלזיוס לידי NovaWulf ונציגים שייבחרו על ידי בעלו החובות, תחת שם חדש שבו תפעל כחברת השקעות מורשית שרשומה בארה"ב ומגישה דו"חות ציבוריים. לחברה החדשה יוזרמו כ-50 מיליון דולר, ועם תחילת פעילותה, יקבלו בעלי החוב של צלזיוס החזרים על השקעותיהם - אך לא בשווי מלא.
משקיעים קטנים, שבחשבונותיהם היו עד 5,000 דולר, יקבלו מהחברה החדשה החזרים במזומן בגובה של עד 70% מהמאזן שלהם; בעוד משקיעים גדולים יותר יקבלו מעין מניות-קריפטו בחברה החדשה, שבהן יוכלו לסחור כדי לנסות לכסות על החובות.
החברה הדגישה כי בשל הדו"ח החמור שהוגש בחודש שעבר על ידי עו"ד בלתי תלויה שמונתה לחקור את התנהלות צלזיוס, והגיעה למסקנה כי היא התנהלה כתרמית פירמידה לכל דבר עד לפשיטת הרגל ביולי האחרון, מייסדי ומנהלי צלזיוס בגלגול הקודם לא יורשו לקחת כל חלק בחברה החדשה שתוקם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה