קריפטו

שוד הקריפטו הגדול נחשף: כך נגנבו 100 מיליון דולר

שתי קבוצות האקרים הקשורות לצפון קוריאה, קבוצת "לזרוס" ו-"APT38", היו אחראיות לגניבה ביוני האחרון של 100 מיליון דולר מחברת הקריפטו האמריקאית "Harmony's Horizon bridge", כך נמסר מה-FBI
מערכת ice | 
פריצות קריפטו (צילום shutterstock)
שתי קבוצות האקרים הקשורות לצפון קוריאה, קבוצת "לזרוס" ו-"APT38", היו אחראיות לגניבה ביוני האחרון של 100 מיליון דולר מחברת הקריפטו האמריקאית "Harmony's Horizon bridge", כך נמסר אתמול (שני) מה-FBI, שחקר את אירוע הגניבה בחצי השנה האחרונה והגיע למסקנות הללו אחרי חקירה מעמיקה.
הקבוצות השתמשו בפרוטוקול פרטיות בשם "Railgun" כדי להלבין אתרים בשווי של למעלה מ-60 מיליון דולר שנגנבו, כך על פי ההצהרה שמסרו ה-FBI. עוד נמסר כי חלק ממטבעות האתריום הגנובות נשלחו לאחר מכן למספר ספקי נכסים וירטואליים והומרו לביטקוין.
ה-FBI אמר כי הגנבה והלבנת ההון של מטבעות וירטואליים בידי צפון קוריאה משמשים אותה לתמיכה בתוכניות הטילים הבליסטיים ונשק להשמדה המונית. כזכור, ביוני האחרון דיווחה חברת הרמוני מקליפורניה כי שודדי קריפטו גנבו ממנה כסף רב ועשו נזק אדיר.
כזכור, ביוני דווח על ידי סוכנות הידיעות רויטרס כי הצפון קוראנים עמדו ככל הנראה מאחורי המתקפה. הרמוני מפתחת בלוקצ'יין למימון מבוזר - כאשר הם מציעים הלוואות ושירותים אחרים ללא שומרי סף מסורתיים כמו בנקים. כעת כאמור, הגיע האישור הסופי מה-FBI שאכן מדובר במתקפה שאחראית על כך צפון קוראה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה