קריפטו

מרגש: הצליחו להקים משפחה בזכות מטבע הביטקוין

זוג הורים שגילו על הביטקוין עוד בשנת 2012 החליטו למכור את המטבעות שלהם על מנת לשלם על טיפולי הפריה יקרים, היום הם חובקים שני ילדים - זה סיפורם
מערכת ice |  1
ביטקוין (צילום vecteezy)
למרות הקשיים ששוק הקריפטו חווה בשנה האחרונה, מתברר שהוא הצליח לעשות לא מעט טוב עבור זוג שניסה להרות ולא הצליח. עבור הזוג הכול התחיל בביקור בחדר כושר ונגמר בשני ילדים שנולדו תודות לטיפולי הפרייה יקרים, שמומנו על ידי מכירת מטבעות ביטקוין.

גבר מלונדון שמע לראשונה על ביטקוין בשנת 2012 כאשר הלך לאימון בחדר כושר עם חבר טוב. החבר הכיר לו את פלטפורמת סחר, שכבר הפסיקה לפעול מאז, וכך הוא קנה 7 מטבעות ביטקוין במחיר של 75 דולר. הרכישה הראשונה שלו עם המטבעות הללו דווקא הייתה של קנאביס.
מאותה עת הוא החל להתעניין יותר ויותר בתחום ואף גרר את אשתו עמו. בעקבות מחקר רב הם אפילו השקיעו את הכספים שקיבלו בחתונתם בביטקוין. אחרי זמן מה השניים הבינו שיש להם קשיים להביא ילדים וכשזה הגיע לטיפולי הפריה לא היה להם ספק לרגע והם החליטו למכור את המטבעות על מנת לממן את טיפולי ההפריה היקרים, שעולים עשרות אלפי דולרים.
הזוג הצליח להביא כך לעולם שני ילדים והאב טוען שמעולם לא היו לו חרטות בנושא וכי הוא אסיר תודה להזדמנות שהביטקוין העניק לו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בקיצור לא להיות טמבל
    בקיצור 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    *
    סגור