קריפטו

הרגולציות נגד שוק הקריפטו מתהדקות: מה יהיו ההשלכות?

הרגולטור בשוק ההון, נתן לחברות קריפטו תאריך יעד של 30 יום לעמוד בהנחיות החדשות ולהסיר מודעות פרסום שאינן תואמות את המדיניות החדשה

מערכת ice | 
הימורי קריפטו (צילום unsplash, pexels)
רשות ניירות הערך של תאילנד (SEC Thailand) ביקשה מחברות מטבעות קריפטוגרפיים הפועלות במדינה לכלול אזהרות ברורות ונראות לעין לגבי הסיכונים הכרוכים באסימונים וירטואליים והשקעות קריפטו. בהצהרת מייל מהשבוע שעבר, ביקש הרגולטור בשוק ההון מחברות להימנע מלמסור מידע שקרי ומטעה במודעות שלהן. הם גם התבקשו לספק מידע על תנאי הפרסום ל-SEC. יש לציית לכללים החדשים תוך 30 יום, ויש להסיר מודעות ישנות שאינן תואמות.

"המפעילים חייבים למסור פרטים על מודעות והוצאות כולל השימוש במשפיענים ובלוגרים ל-SEC, כולל תנאים ומסגרת זמן", כך נמסר מה-SEC. ההנחיות החדשות למודעות קריפטו של SEC אוסרות טענות שווא, מטעות ומוגזמות ודורשות שהמודעות יהיו נושאות אזהרות ברורות ונראות בקלות לגבי הסיכונים. חברות קריפטו התבקשו להגביל את הפרסום לפלטפורמות רשמיות כמו אתרי האינטרנט שלהן ולהציג תמונה מאוזנת על ידי אזכור היבטים חיוביים ושליליים של הנכסים הדיגיטליים.
 
העמדה הנוקשה של ה-SEC בנושא פרסום קריפטו מגיעה בעקבות ירידה רחבה יותר בשוק, שגרמה להתאדות של 2 טריליון דולר משווי השוק תוך כשישה חודשים. תאילנד היא האחרונה ברשימה הולכת וגדלה של מדינות שהחמירו את מדיניות פרסום הקריפטו שלהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה