קריפטו

"חוק הקריפטו" בקליפורניה גרם לצניחה בשוק

אישור של הצעת חוק לפיקוח מחמיר באופן חסר תקדים על שוק הקריפטו במדינה החשובה ביותר בארה"ב ומהחשובות בעולם גרם לבהלה בשוק הקריפטו והביא את המטבעות לאבד מספר אחוזים מערכם
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock, vecteezy)
שנת הלימודים נפתחת בבשורה לא טובה עבור המשקיעים במטבעות דיגיטליים: לאחר בלימת העלייה אתמול, היום נראה שהשוק עבר לירידה לא דרמטית אך ברורה ונחושה. הסיבה לכך היא ככל הנראה הצבעה לאישור של הצעת חוק לרגולציה מחמירה להחריד על תחום הקריפטו בקליפורניה (שעדיין זקוקה גם לחתימת המושל, גאווין ניוסום) – המדינה הגדולה בארה"ב במונחי גודל אוכלוסייה וגודל הכלכלה, שאפילו בהשוואה לארצות מהווה את הכלכלה החמישית בגודלה בעולם.
ביטקוין, המטבע המרכזי בשוק, רשם ירידה בשיעור של אחוז ושליש ביממה וכמעט שישה וחצי אחוזים בשבוע ל-20,020 דולר, ושווי שוק של 383 מיליארד דולר.
את'ר, שלקראת המיזוג שצפוי לקרות עוד כשבועיים ולהפוך אותו לחסכוני יותר נוטה לאחרונה לעליות יחסית לשאר השוק, לא הצליח היום לחמוק מהמגמה ואיבד מערכו אחוז וחצי למחיר של 1,568.5 דולר ושווי שוק של 188.5 מיליארד דולר – ירידה של חמישה וחצי אחוזים בשבוע האחרון.
ביננס קוין, המטבע של הבורסה הגדולה בתחום, ירד בשיעור משמעותי של שלושה אחוזים ביממה ושישה וחצי בשבוע, למחיר של 277 דולר ושווי שוק של 45 ורבע מיליארד דולר.
ריפל ירד באחוז וחצי ביום ושישה לעומת יום חמישי שעבר, כאשרק מחירו עדיין כ-33 סנט למטבע אך שווי השוק יורד ל-16.23 מיליארד דולר.
קרדאנו איבד פחות מאחוז מערכו ביממה האחרונה ושני אחוזים בשבוע החולף, כאשר מחירו עומד על 45 סנט ושווי השוק על מעט מעל 15 מיליארד דולר.
סולאנה צנח ביותר מארבעה אחוזים היום ויותר מעשרה אחוזים בשבעת הימים האחרונים, למחיר של 31.28 דולר ושווי שוק של פחות מ-11 מיליארד דולר.
ודוג'קוין איבד מערכו 2.2% היום וכמעט 10% לעומת יום חמישי שעבר, כאשר מחירו בקושי צף מעל רף 6 הסנטים ושווי השוק יורד ל-8.1 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה