קריפטו
הפרזנטורית החדשה של נייק: לא מה שדמיינתם
טרמינל X משיקה קמפיין חדש ומקורי למותג NIKE בישראל לקראת החזרה ללימודים. מובילת הקמפיין היא דמות וירטואלית שנוצרה על ידי אמן ה-NFT הבינלאומי גל יוסף
אתר האופנה טרמינל X, שכולל 180 מותגים מקומיים ובינלאומיים, רגיל להשיק קמפיינים גדולים עם סלבס ומובילות דעה כמו נועה קירל, נטע אלחימיסטר, קורל סימנוביץ', קים אור אזולאי ועוד. עכשיו, לרגל פתיחת שנת הלימודים, החברה יוצאת בקמפיין Back to school ראשון מסוגו, שהפרזנטורית שלו היא דמות וירטואלית בשם NIKA.
עוד ב-
יוצר הדמות הווירטואלית הוא אמן ה-NFT הבינלאומי גל יוסף שעבד בעבר עם מותגי על עולמיים ולראשונה משתף פעולה עם חברה ישראלית. הדמות שיצר לקמפיין, MIKA, מאופיינת כנערה מגניבה, אופנתית וספורטיבית בת 15 שחיה בעולם דמיוני שבו היא יכול לשנות לוקים עם קולקציית הנעליים של NIKE.
ל- MIKA הווירטואלית יש כבר חשבון אינסטגרם שבו היא תעלה תמונות אופנתיות סרטונים ותתקשר עם הגולשים. משפיענית הרשת לעתיד לא תהיה היחידה שתוביל את הקמפיין. הפעם ילווה אותה בן זיני וביחד הם ייצרו סרטונים ואתגרי טיקטוק משותפים שיעלו לרשתות החברתיות.
ל- MIKA הווירטואלית יש כבר חשבון אינסטגרם שבו היא תעלה תמונות אופנתיות סרטונים ותתקשר עם הגולשים. משפיענית הרשת לעתיד לא תהיה היחידה שתוביל את הקמפיין. הפעם ילווה אותה בן זיני וביחד הם ייצרו סרטונים ואתגרי טיקטוק משותפים שיעלו לרשתות החברתיות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה