קריפטו

יותר ממיליון שקלים בפחות משבוע: נמכרה קולקציית NFT ישראלית

בני הזוג האמנים מאיה ויהודה דביר יצרו קולקציית NFT ראשונה, עם 10,101 פריטי אנימציה שבמקור הוצעו בחינם. במהרה החלו להימכר והגיעו לסכום כולל של שעבר את מיליון השקלים. זהו הפרויקט הראשון של חברת PickCherry של אסי עזר ורותם סלע
מערכת ice | 
קולקציית NFT מאיה ויהודה דביר (צילום צילום מסך מ-opensea)
רק לפני פחות משבוע (חמישי) השיקו האמנים ובני הזוג מאיה ויהודה דביר את קולקציית ה-NFT הראשונה שלהם (שכונתה XOXO). נקסטר, אתר הטכנולוגיה של מאקו, דיווח אתמול (שני) שהמכירה הוכרזה כסולד אאוט, לאחר ש-10,001 היצירות נמכרו ליותר מ-4,000 איש בסכום כולל של יותר ממיליון שקלים, והביאו את הקולקציה לעשירייה הראשונה של פלטפורמת OpenSea.
ההצלחה הגדולה הושגה כבר בפרויקט הראשון של חברת PickCherry שייסדו אסי עזר ורותם סלע. סלע העלתה סטורי לאינסטגרם שבו כתבה: "ובעולם מקביל, צורחת מהתרגשות". גם היוצר יהודה דביר שיתף באינסטגרם וכתב: "איזה מסע ואיזו קהילה, תודה לכם. מאיה, עשינו את זה". 
באופן חריג, מאיה ויהודה דביר השיקו את כל פריטי הקולקציה בחינם, ואנשים מיהרו להשיג את הפריטים, אם מתוך אספנות או כדי לסחור בהמשך ביצירות. בעיקרון, האמנים והחברה מרוויחים 10 אחוזים מכל מכירה משנית (מכירה שמבצע מי שכבר רכש או קיבל את ה-NFT).
בני הזוג דביר התפרסמו באיורי קומיקס מהווי הזוגיות והמשפחה וזכו להצלחה בינלאומית. בקולקציית ה-NFT האחרונה, כל יצירה כוללת זוג מתנשק בדמות שני היוצרים, אך בצורה או בצבעים שונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה