קריפטו

ממשלת אוקראינה מפתיעה: כך ה-NFT יילחם ברוסיה

אוקראינה יוצאת במהלך מפתיע ויוצא דופן: השקת אוסף NFT מימי המלחמה הראשונים, "רוסיה משתמשת בטנקים כדי להרוס את אוקראינה, אנחנו נשענים על טכנולוגיית הבלוקצ'יין המהפכנית"

מערכת ice | 
NFT (צילום freepik)
ממשלת אוקראינה מנתבת את הלחימה לכיוון מפתיע של חדשנות ועליונות טכנולוגית מעוררת השראה.
כעת היא יוצאת במהלך חדשני יוצא דופן: סגן ראש ממשלת אוקראינה והאחראי על פיקוח הדיגיטל במדינה, מיכאלו פדורוב, הכריז השבוע בטוויטר הממלכתי שלו על השקת אוסף NFT: "בזמן שרוסיה משתמשת בטנקים כדי להרוס את אוקראינה, אנחנו נשענים על טכנולוגיית בלוקצ'יין המהפכנית".
ממשלת אוקראינה החלה לגייס תרומות באמצעות מכירה של NFT המציגים את הטיימליין – ציר הזמן, תיעוד של הפלישה הרוסית למדינתם. אוקראינה מייעדת את כל ההכנסות מהמכירות הדיגיטליות למשרד הדיגיטל האוקראיני בכדי לתת מענה ותמיכה ב"צבא האזרחים" של מדינת אוקראינה המותקפת.

האוסף הדיגיטלי נקרא "מטא היסטוריה: מוזיאון מלחמה" וכולל יצירות NFT עם קטעי חדשות על "כל מאורע חשוב במלחמה" לצד איור של אמן.
בשלב הראשון של הפרויקט, יוצאו למכירה בימים הקרובים  54 פריטי NFT הסוקרים את שלושת ימי הלחימה הראשונים. זאת לאחר שב-12 במרץ הודיע הנשיא זלנסקי, כי הנזק לכלכלה האוקראינית כתוצאה מהלחימה מוערך בכ-100 מיליארד דולרים. שבועיים ויום לאחר מכן, היום אפשר רק לשער איך ישפיע המהלך הנוכחי על הליך גיוס הכספים ואולי אפילו על איכות וטיב הלחימה מול הכוחות הרוסיים. 
 
על פי ויקיפדיה, אוקראינה הפכה למדינה הראשונה בעולם שתמכור NFT במרץ 2022. היא מתכוונת לעשות זאת כדי לסייע במימון כוחות הצבא שלה מול הפלישה הרוסית לאוקראינה.
 
ארץ נהדרת ו-NFT. צילום מסך
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה