קריפטו

משה חוגג מתרסק: המטבע שהשיק צלל באלפי אחוזים

איש העסקים משה חוגג, השיק בתחילת שנת 2023 מטבע קריפטו בשם "טומי". אלא שמאז, מי שהשקיע במטבע של חוגג חווה התרסקות של ממש, ומתחילת השנה עד היום, המטבע החדש שהשיק חוגג צלל ב-96%. בשיאו, הגיע המטבע לשווי של 6.15 דולר, כך שהוא חווה צלילה של אלפי אחוזים מאז שהגיע לשיאו
מערכת ice | 
מזה חוגג (צילום פלאש 90 pixbay)
איש העסקים משה חוגג, השיק בתחילת שנת 2023 מטבע קריפטו בשם "טומי". אלא שמאז, מי שהשקיע במטבע של חוגג חווה התרסקות של ממש, ומתחילת השנה עד היום, המטבע החדש שהשיק חוגג צלל ב-96%.
על פי הפרסום היום (חמישי) ב"כלכליסט", המטבע הדיגיטלי אותו השיק חוגג בתחילת 2023 צלל לכדי שווי של 5 סנט בלבד, אחרי שחוגג הנפיק את המטבע לפי שווי של 1.15 דולרים.
בשיאו, אחרי מספר משקיעים חדשים שהצטרפו, המטבע של חוגג כבר הגיע לשווי של 6.15 דולר, כך שמאז הפיק שלו, הוא חווה ירידה דרמטית של אלפי אחוזים. למעשה, בשיא שלו המטבע כבר היה שווה 350 מיליון דולר, אך כעת הוא התרסק למחיר של 26.8 מיליון דולר בלבד. 
כזכור, לפני כשלוש שנים, משה חוגג נעצר בחשד להונאת קריפטו ענקית בשווי מאות מיליוני דולרים, כמו גם על חשד לתקיפה מינית של דוגמנית. נזכיר, כי חוגג גם נחקר על התחקיר שפרסם ברוכי קרא בחדשות 13, על סוכנות הדוגמנות של עמרי יערי, שם חוגג שימש כ-"ספונסר" לסוכנות, ועל פי החשד הסוכן ניסה להשתיק טענות שחוגג הטריד מינית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה