קריפטו

מקדונלד'ס נחשפת בהונאת ענק: כך נעקצו מהלקוחות מיליוני שקלים

האקרים פרצו לחשבון האינסטגרם של מקדונלד'ס, פרסמו מטבע בלוקצ'יין חדש על שם הרשת והצליחו לעקוץ לקוחות בסכום של 2.6 מיליון שקל. רק אחרי שעתיים, רשת המזון המהיר הצליחה להשתלט בחזרה על החשבון שלה ופרסמה הודעת התנצלות

מערכת ice | 
מקדונלדס (צילום Magma Images)
דרמה ענקית התרחשה אתמול (רביעי) ברשת המזון המהיר מקדונלד'ס, זאת לאחר שהאקרים פרצו לחשבון האינסטגרם של הרשת והצליחו לבצע הונאה אכזרית על חשבון הלקוחות, אחרי שעקצו מהם סכום של 700 אלף דולר (2.6 מיליון שקל).
הכל התחיל אחרי שהאקרים פרצו לעמוד האינסטגרם של הרשת, שם הם פרסמו מטבע בלוקצ'יין חדש דרך רשת הבלוקצ'יין של מטבע הקריפטו סולנה (SOL). בתוך דקות ספורות, לקוחות רבים, שהיו בטוחים כי המטבע הוא של מקדונלד'ס, החלו לרכוש נתחים מהמטבע, שבתוך מספר דקות הגיע לשווי של 25 מיליון דולר. 
אחרי שהרשת הבינה שנפלה קרבן להונאת קריפטו מתוחכמת, היא הסירה את הפוסט והצליחה להחזיר את חשבון האינסטגרם שלה לשליטתה, מה שלקח לה שעתיים שלמות, אחריהן היא פרסמה הודעה בנושא בחשבון האינסטגרם שלה, בה נכתב: "פתרנו את הבעיה בחשבונות האלה ואנו מתנצלים בפני המעריצים שלנו על כל שפה פוגענית שפורסמה במהלך הזמן הזה". 
תוך שעתיים מהשקת המטבע החדש כביכול, השווי שלו, שכבר זינק כאמור ל-25 מיליון דולר, צנח ביותר מ-95%. אותם פורצים שהזדהו בתור "India_X_Kr3w", התרברבו וטענו כי הם הצליחו כאמור לגרוף סכום גבוה מאוד של 700 אלף דולר (2.6 מיליון שקל) על חשבון המשקיעים שנפלו קרבן. יתרה מכך, גם אחרי שהרשת הבינה שעמוד האינסטגרם שלה נפרץ, קרבנות נוספים המשיכו לרכוש את המטבע.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה