קריפטו

גיים צ'יינגר: זו המדינה שאישרה לראשונה בעולם קרנות סל מבוססות סולנה

אחרי השקת תעודות הסל של ביטקוין ואת'ר, סולנה מקבלת הזמנות להוכיח את האטרקטיביות שלה למוסדות ורגולטורים בארצות הברית
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
ביום רביעי (7 באוגוסט) אישרה ועדת ניירות הערך של ברזיל את קרן הסחר המוסדרת הראשונה של סולנה במדינה. בכך מקדימה ברזיל מדינות אחרות, במיוחד ארצות הברית, שבה התהליך לאישור הקרן הסל של סולנה עדיין נמצא בשלבים ראשוניים עם תחזיות לא ברורות.
טרם נקבע תאריך לכניסה לשוק הברזילאי.
מוקדם יותר השנה אישרה רשות ניירות הערך האמריקאית את קרנות הסל של ביטקוין בינואר ואת'ר ביוני.
האישור של את'ר היה מפתיע במיוחד, שכן את'ר הוגדר כנייר ערך ולא כנכס. השינוי הביא את המשקיעים והאנליסטים לשאול אם סולנה עשויה לקבל אישור דומה.
האישור מגיע בזמן שבו העניין המוסדי בסולנה גובר. סקר של CoinShares מה-5 באוגוסט הראה שקרוב ל-15% ממנהלי ההשקעות והקרנות הגידור שהשתתפו בסקר מחזיקים כיום בסולנה. זהו גידול משמעותי לעומת תחילת השנה, כאשר אף אחד מהנשאלים לא השקיע באלטקוין.

ביולי חשף מנהל ההשקעות של בלקרוק שבסיס הלקוחות שלהם משקיע ברובו בביטקוין ובאת'ר, וציין שיש מעט מאוד עניין מעבר לשניים הללו. אם קרן הסל של סולנה  תגייס מספיק הון, היא צפויה לעורר עניין בקרב מוסדיים נוספים כולל בארצות הברית, מה שעשוי לשכנע רגולטורים ומחוקקים לשנות את עמדותיהם לגבי קרנות סל של אלטקוין.
בנוסף, מחקר עדכני של GSR Markets מראה שתמיכה מדמויות כמו דונלד טראמפ מפחיתה את ההתנגדות משני צידי המפה הפוליטית ועשויה לפתוח את הדרך לאישור של סולנה בארצות הברית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה