קריפטו

דרמה בעולם הקריפטו: מה יעלה בגורל המטבע ששיגע את השוק?

אחרי שהטריף את המשקיעים וזינק למחיר של 3,800 דולר, האת'ריום החל לצנוח ואיבד ממחירו 200 דולר בשבועיים בלבד. חלק מהאנליסטים מאמינים שהסיבה העיקרית לטלטלה היא היעדר ביקוש ממוסד למטבעות קריפטוגרפיים. אחרים מייחסים זאת לאי ודאות רגולטורית בתוך המערכת האקולוגית של בורסת הקריפטו החזקה. מה יעלה בגורלו?
מערכת ice | 
אתריום (צילום freepik)
לאחר שאמש (רביעי) דווח כי נרשמה מגמה מעורבת בשוק מטבעות הקריפטו, היום (חמישי) ניתן להבחין כי נרשמת מגמה חיובית בכל המטבעות המרכזיים. מי שממשיך לעלות בימים האחרונים הוא האת'ריום, המטבע השני בחוזקו בשוק המטבעות הקריפטו.
למעשה, שלשום  פורסם כי האת'ריום גדל ב-3.53% ואילו אתמול ניתן להבחין כי המטבע עלה ב-2.40%. מחירו של האת'ריום מסתכם ב-3,604.66 דולר ואילו שווי השוק שלו עומד על 441.02 מיליארד דולר.
עד תחילת החודש היה האת'ריום למטבע ששיג את עולם הקריפטו, הוא כבר הגיע למחיר של יותר מ-3,800 דולר למטבע, אך רשם ירידה גדולה בשבועות האחרונים על אף העליות השבוע.
חלק מהאנליסטים מאמינים שהסיבה העיקרית לטלטלה שחווה החודש האת'ריום היא היעדר ביקוש ממוסד למטבעות קריפטוגרפיים. אחרים מייחסים זאת לאי ודאות רגולטורית בתוך המערכת האקולוגית של בורסת הקריפטו החזקה.
כזכור, לאחרונה  אישר הרגולטור בהונג קונג קרן סל חדשה העוקבת אחר האת'ריום, ובכך הפכה לראשונה בעולם שמאשרת את הצטרפות המטבע למערכת הפיננסית המקובלת, זאת לאחר שאישרה גם הביטרוין. לפיכך, האת'ריום עשוי לצמוח בחזרה בקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה