קריפטו

רונאלדו לא נרתע מהתביעה במיליארד דולר: זה המהלך הדרמטי של הכוכב

 כריסטיאנו רונאלדו, השיק בשנה שעברה קולקציית NFT בשיתוף עם בורסת הקריפטו ביננס קוין, שיצרה סערה גדולה במסגרתה הוגשה תביעה ייצוגית נגד הכוכב בטענה שהוא קידם מסחר בניירות ערך לא רשומים. למרות זאת, רונאלדו וביננס קוין השיקו קולקציית NFT חדשה
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום אינסטגרם/ כריסטיאנו רונאלדו)
לפני כחצי שנה, כריסטיאנו רונאלדו, אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים ביותר בעולם שמשחק כיום בליגה הסעודית, הסתבך עם תביעת ענק על סך של מיליארד דולר, זאת לאחר שהוגשה נגדו תביעה ייצוגית בטענה שהוא קידם מסחר בניירות ערך לא רשומים בבורסת הקריפטו - הביננס קוין.
מכתב האישום שהוגש בזמנו לבית המשפט המחוזי בפלורידה, ארצות הברית, עולה כי רונאלדו קידם, סייע והשתתף באופן פעיל לכאורה בהצעה ובמכירה של ניירות ערך לא רשומים בתיאום עם בורסת הקריפטו ביננס.
אבל נראה שזה ממש לא מרתיע את כוכב הכדורגל, והיום (שני) בורסת הקריפטו ביננס קוין פרסמה הודעה בבלוג שלה, במסגרתה חשפה כי היא משיקה קולקציית NFT חדשה בשיתוף עם רונאלדו. הקולקציה החדשה, שתושק רשמית ב-29 במאי,  תעסוק בהיסטוריה העשירה של השחקן תכלול פריטים המייצגים אירועי מפתח והישגים לאורך הקריירה שלו.
בהודעה שפרסמה ביננס קוין בשיתוף עם הכוכב הפורטוגלי הוא מסר כי "מסע הכדורגל שלי לקח אותי ברחבי העולם, וזכיתי לשחק עבור כמה מהמועדונים היוקרתיים ביותר. עכשיו תורכם להצטרף אליי למסע הזה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה