קריפטו

ענקית הקריפטו שוברת את השוק: השיקה ארנק דיגיטלי חדש

קראקן, בורסת הקריפטו השנייה בגודלה בארה"ב, השיקה ארנק דיגיטלי חדש וייחודי שמשיב תחרות גדולה מאוד מול המתחרות, עם יתרונות רבים מהם היא נהנית לעומתן
מערכת ice |  1
קריפטו (צילום shutterstock)
קראקן, בורסת הקריפטו השנייה בגודלה בארה"ב, השיקה ארנק דיגיטלי חדש במסגרתו יוכלו בעלי המטבעות הקריפטוגרפיים השונים לשמור את המטבעות שלהם.
למעשה, בזכות המהלך הזה, קראקן עושה מהפכה של ממש בעולם הקריפטו ונכנסת לתחרות ישירה עם Binance, OKX, Coinbase, Bitget ו-Bybit, להן ארנקים דיגטליים פופולריים בקרב המשתמשים.
 
למעשה, היתרון של קראקן על פני המתחרות הוא שהשירות שלה יעבוד 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. כמו כן, תציע בורסת הקריפטו השנייה בגודלה בעולם למשתמשים פתרון לניהול האסימונים, והמשתמשים יוכלו להתחבר ליישומים מבוזרים פופולריים.
כזכור, לאחרונה ה-SEC (הוועדה לניירות ערך ולבורסות) קבע כי קראקן ייצרה מיליארדי דולרים בעמלות ובהכנסות מסחר תוך התעלמות מחוקי ניירות ערך שנועדו להגן על המשקיעים.
פלטפורמת קראקן פועלת מבלי להכיר בדרישות החוק הנלוות לטיפול בניירות ערך וכן מתעלמת מחוקים שנועדו להגן על משקיעים מפני סיכונים פוטנציאליים הקשורים להשקעות.  ככל שהתביעה תתפתח, סביר להניח שיהיו לו השלכות מרחיקות לכת על שוק הקריפטו הרחב יותר ובשיח המתמשך על הרגולציה של בורסות קריפטו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל מטבעות הקריפטו התחילו מאפס
    דויד 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויחזרו לאפס. אין להם משמעות למעט שיווק... לדוגמא ..תאורטית אם אני מחליט עם עוד מליון אנשים ששום שגדל רק בחלקה אחת בישראל שווה פי 100 מכל שום אחר, וישווק את זה למספיק מטומטמים שיקנו את השום, תוך הדגשה עם מלאי מוגבל שלו יהוא מספיק מטומטמים שיקנו אותו ומחירו יעלה
    סגור