קריפטו

מטבעות הקריפטו שוברים שיאים: האם זה הזמן להשקיע?

שוק מטבעות הקריפטו רשם ביממה האחרונה נתוני שיא כאשר מרבית המטבעות רשמו עליות שערים מטאורית כשהבולט מבין כולם הוא הביטקוין שמחירו זינק ל-7,309.7 דולר. כל הפרטים
מערכת ice |  1
הביטקוין מזנק (צילום shutterstock)
ביממה האחרונה, שווי מטבעות הקריפטו עלו בצורה חדה מה שהביא לחזרה המונית של המשקיעים חזרה לשוק. מבין כל המטבעות בלט הביטקוין, המטבע החזק ביותר בשוק אשר שובר שיא מאז נובמבר 2021 כשהוא נסחר במחיר של 57,309.7 דולר.
הביטקוין, הוא לא המטבע היחיד שרשם עליית שערים, בזכות העלייה הזו גם האתריום זינק ב-8.3% והקוינבייס עלה ב-21.3%. כמו כן גם החברות שעוסקות בכריית קריפטו רשמו רווחים חסרי תקדים כשחברות כמו Marathon Digital ו-Riot Platforms עלו ב-21.7% ו-17%, בהתאמה בסוף המסחר היום.
באופן לא מפתיע העלייה במחיר הביטקוין הובילה גם לעלייה במחיר של מניות החברות שעוסקות בכריית המטבע. החברות הללו לא רק מייצרות הכנסות מכריית ביטקוין אלא הן גם מחזיקות ביטקוין במאזן. זה נותן להם מינוף כפול כשמחיר הביטקוין עולה.
התקופה האחרונה הוכיחה כי הירידה בשוק הקריפטו הייתה זמנית לחלוטין מה שהביא עלייה בכמות המשקיעים. כעת ניתן לחכות ולהראות האם העליות המטאוריות יגרמו למשקיעים הגדולים להגדיל את נוכחותם ואת ההשקעות שלהם בשוק הקריפטו העולמי
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה הזמן למכור!
    אןראל 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה הזמן להתחיל מכירה בDCA
    סגור