תוכן שיווקי

הלוטו בשיגעון: הפרס הראשון מטפס עד ל-40 מיליון שקלים. רוצים להשתתף בהגרלה?

לראשונה בישראל: "לוטו שלי" – שירות אונליין חדשני, מאפשר גם לכם לשלוח טופס ולהשתתף בהגרלה הגדולה מבלי לצאת מהבית

תוכן מקודם |
לוטו (צילום shutterstock, freepik)
בדומה להגרלות האחרונות, גם באמצע השבוע לא נמצא זוכה בפרס הראשון בלוטו. הבשורה: הפרס ממשיך לצבור מיליוני שקלים. במסגרת ההגרלה הלילה (שלישי, 21.2), הוא יעמוד על סכום של 20 מיליון שקלים ועד 40 מיליון שקלים בדאבל לוטו.
לראשונה בישראל: "לוטו שלי" – שירות אונליין מהפכני, מאפשר גם לכם לקחת חלק בהגרלה הקרובה מכל מקום ובכל זמן, 24 שעות 7 ימים בשבוע – והכי חשוב: מבלי לצאת מהבית ולהתייצב בתחנת מפעל הפיס. איך זה עובד? במשפט אחד: בתהליך קצר, פשוט ונוח, כשתוך דקות ספורות אתם כבר חלק מההגרלה.
מה שצריך, זה רק להיכנס לאתר "לוטו שלי" או לאפליקציה, להתקבע על הגרלה הרלוונטית (לוטו, צ'אנס, 777 או 123), לבחור את מספרי המזל שלכם, להוסיף פרטיים אישיים ואמצעי תשלום – וזהו. שירות "לוטו שלי" כבר ידאג לשאר: ירכוש למענכם את הטופס, יסרוק אותו אל חשבון המשתמש שלכם באתר, וכשתהליך השליחה יושלם, הוא יעביר לכם את אישור ההשתתפות בהגרלה. פה זה ממש לא נגמר. מיד עם פרסום התוצאות, שירות "לוטו שלי" יעדכן במספרים הזוכים ובמספר הפגיעות בטופס שלכם.
זכיתם באחד הפרסים (בסכום שאינו עולה על תקרת הפטור ממס ו/או אינו דורש הזדהות באמצעות תעודת זהות)? גם כאן, שירות "לוטו שלי" חוסך זמן יקר: הכספים יועברו ישירות אל חשבון המשתמש שלכם, ממנו ניתן יהיה לפדות אותם באמצעות כרטיס האשראי. בנוסף, מעמיד "לוטו שלי" גם שירות לקוחות המספק עזרה טכנית ומענה בכל שאלה.
כאשר הפרס הראשון שוב עולה, גם אתם יכולים בלחיצת כפתור להבטיח מקום בהגרלה. מי יודע, אולי הלילה המזל יחייך דווקא אליכם?
אזהרה: משרד הרווחה והביטחון החברתי קובע כי הימורים עלולים להיות ממכרים. ניתן ליצור קשר עם מוקד הרווחה למידע וסיוע של משרד הרווחה והביטחון החברתי שמספרו 118 (שיחה חינם) 24 שעות ביממה. הזכייה תלויה במזל בלבד, ואינה קשורה לידע, ניסיון, יכולת או ריבוי משחקים. המכירה אסורה למי שטרם מלאו לו 18 שנים. מנוי להשתתפות לא מגדיל משמעותית את סיכויי הזכייה. תוכן מקודם
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טיפ למנחשים
    דול 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יש לכם תחושה פתאום נניח שיהיה 34 בהגרלת הלוטו אז קחו בחשבון שזה יכול להיות גם שלוש מספר נוסף וארבע במספרים הרגילים (יחד34 ) בהצלחה לכולם חיים טובים
    סגור
  • 2.
    צוחקים על אנשים בעיניים...גועל נפש מהמרים
    אניה 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגורמים להימורים. חוק חדש להפסיק את מפעל הפיס השקרנים והגנבים. לא פרס ראשון ולא נעליים.. הכל הולך למדינה או לערבים..לפתח למחבלים שכונות..הכל חוזר לקהילה..הם בעצמם אומרים.
    סגור
  • 1.
    הילד שלי הקטן אמר לי אבא לך תשלח ונתן לי מספרים
    מ6 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז אני אנסה
    סגור