כסף וצרכנות

שופרסל אונליין בצעד דרמטי: זה השינוי במשלוח הקניות הקרוב

לרגל יום המשפחה, במסגרת יוזמה חדשה בשיתוף מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, יצורפו למשלוחים גלויות עם תמונות מפרויקט הצילומים של האמנית שרון דרעי. מדובר בשחזורים של משפחות החטופים לפני ה-7 באוקטובר ואחריהן - בלעדיהם. המסר: "זה לא יום בלי משפחה"
מערכת ice | 
שופרסל אונליין (צילום unsplash)
לרגל יום המשפחה, יוזמה חדשה של מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים וקבוצת שופרסל. במסגרת היוזמה, מחר (שישי) כאשר נציין את יום המשפחה, שופרסל תצרף למשלוחי האונליין גלויה עם תמונות מפרויקט הצילומים של האמנית שרון דרעי, אשתו של ליאור פרי, שאביו חיים נחטף מביתו בניר עוז.
שרון יצרה שחזורי תמונות של משפחות החטופים מלפני ה-7 באוקטובר ואחרי, בלעדיהם.  על גבי הגלויה מופיע המסר "זה לא יום בלי משפחה". אחרי כמה ימים סוערים ומלאי גשם, השמש חזרה אלינו ואיתה הגיעו הפריחות המדהימות ברחבי הארץ. קרן קיימת לישראל מזמינה את ציבור המטיילים לטייל ביערות בין שלל הפרחים והעצים וליהנות מהיופי המרהיב שמתגלה ביערות בתקופה היפה ביותר של הטבע.

(צילום: יח"צ)

בכתבה שפורסמה ב-ice נכללו כמה הצעות לאתרי פריחה יפהפיים, שבהם תוכלו לראות רקפות, כלניות, תורמוסים אירוסים ושקדיות. את הרקפת המצויה ניתן למצוא בגבעת הרקפות ביער גלעד, הרקפת היא צמח פקעת הנפוץ במזרח הים התיכון במרחב שבין טורקיה לישראל. הפרח מקסים ביופיו. כל פרח נישא על עוקץ ארוך, שקצהו העליון מכופף כלפי מטה. גם הפרח פונה למטה, אך כאשר הוא נפתח, מתקפלים עלי הכותרת הארוכים לאחור, תופעה המעניקה לפרח את מראהו המיוחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה