כסף וצרכנות

ריקול לאבקת הכביסה הפופולרית: זה המוצר המוכר שיורד מהמדפים

הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה, מבקש  להזהיר את הציבור משימוש במוצר: "אבקת כביסה אריאל" 5 ק"ג: "המוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי. נמצאה חריגה כמעט פי 7 בתכולת כלורידים (מלחים) מהנדרש בתקן, דבר העלול לזהם את מי התהום ולמנוע טיפול יעיל בשפכים", יש לציין שניתן לרכוש בצורה בטוחה את המוצר דרך היבואן הרשמי בישראל
מערכת ice |  1
כיבוס בגדים (צילום freepik)
הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה, איגור דוסקלוביץ, הוציא היום (רביעי) הודעה בה הוא מבקש להזהיר את הציבור משימוש במוצר: "אבקת כביסה אריאל" 5 ק"ג. יש לציין שניתן לרכוש בצורה בטוחה את המוצר דרך היבואן הרשמי בישראל.
המוצר מיוצר על ידי היצרן PROCTER & Gamble, כאשר ארץ הייצור שלו היא טורקיה. הברקוד שמופיע על המוצר הוא: 8001841291086. התאריכים בהם שווק המוצר הנ"ל הם: 06/2022-05/2023. סוג הסיכון של  "אבקת כביסה אריאל" 5 ק"ג היא פגיעה באיכות הסביבה, כך על פי יגור דוסקלוביץ.
הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה מסר כי "בבדיקה שנערכה מטעם הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים, נמצא כי המוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי החל עליו: ת"י 438 חלק 1 – אבקות ניקוי – דרישה להבטחת איכות הסביבה ולסימון: אבקות כביסה, מספטמבר 2012".
אבקת כביסה אריאל
עוד נמסר כי "בבדיקות שנערכו מטעם הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים, נמצאה חריגה כמעט פי 7 בתכולת כלורידים (מלחים) מהנדרש בתקן, דבר העלול לזהם את מי התהום ולמנוע טיפול יעיל בשפכים. בנוסף לא קיים סימון בעברית על המוצר. המכירה בחנויות אסורה בהחלט!
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוף סוף.
    סי.ג.ר 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף יש במדינה עוד מישהו שחושב כמוני, הטורקים מנסים לחבל לנו באיכות החיים בכל דרך אפשרית. כל עם ישראל וכל יהודי בכל מקום בעולם צריך להדיר עצמו מכל מוצר תוצרת טורקיה.
    סגור