כסף וצרכנות

הלוטו בטירוף: כך 30 עובדי בית ספר זכו במיליון דולר

30 עובדים בעבר ובהווה בבית ספר שבקנטקי, ממלאים יחדיו טופס לוטו כבר משנת 2019, למרות שחלקם כבר עזבו את בית הספר. אלא שהמזל סוף סוף האיר להם פנים אחרי שזכו במיליון דולר, שיתחלק שווה בשווה  ביניהם (24 אלף דולר לכל אחד אחרי מסים)
מערכת ice | 
לוטו (צילום pixabay)
30 עובדים בעבר ובהווה בבית ספר שבקנטקי, ארצות הברית, החליטו למלא יחדיו טופס של פאוורבול, סוג של משחק לוטו אמריקאי. מהר מאוד התברר כי המהלך הזה השתלם במיוחד, כאשר הם זכו במיליון דולר (מעל 3.5 מיליון שקל).
מדובר במספר יועצים, מורים לחינוך מיוחד ומזכירות, שהחליטו כאמור למלא יחדיו את הטופס. אחרי הזכייה שלהם, הם גרפו כל אחד 24 אלף דולר אחרי מסים. על פי הקבוצה של אנשי החינוך, הם נוהגים למלא יחדיו מאז 2019 טופס לוטו משותף, בו הם ממתאים בדיוק את אותם מספרים. 
אחד מאנשי הקבוצה המאושרת סיפרת לרשת CNN כי הם עשו הגרלה, בה הם שלפו מספרים מהכובע. בהמשך, בגלל שהיה חסר להם מספר אחד, הם החליטו לעשות שוב את ההגרלה בין המספרים, מה שהתברר כהגרלת המזל האמיתית שלהם.
למעשה, הם כמעט זכו בפרס הגדול, אך נאלצו להסתפק בפרס השני, אחרי שכל חמשת המספרים היו נכונים, אך הם טעו במספר הנוסף (מספר המזל). למעשה, חלק מאנשי הצוות כבר עזבו לפני שנה או שנתיים, אך גם לאחר מכן, הם המשיכו למלא את לוטו יחד, מה שהשתלם להם במיוחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה