כסף וצרכנות

קרפור בבשורה אדירה ללקוחות: זה מה שיקרה מחר ב-16:00

סניף הסיטי החדש בקניון קיראון שבקרית אונו, יפתח מחר בשעה 16:00. מיד אחריו, ייערך טקס הפתיחה גם של סניף הסיטי החדש ברחוב פנקס 48 בתל אביב, שייפתח בשעה 18:00. שניהם מצטרפים לסניף בקריית גת שנפתח ביום חמישי האחרון
מערכת ice |  2
רשת קרפור (צילום shutterstock)
קרפור ישראל, ענקית המזון הבינלאומית, מרחיבה את פריסת הסניפים הארצית ומשיקה סניף חדש שיפעל במתכונת סיטי ברחוב ירושלים 35, קניון קיראון בקרית אונו. סניף זה, בדומה לסניפים שהושקו מוקדם יותר השנה, תוכנן על ידי קרפור והוקם לפי הקונספט של הרשת תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה. וזה לא הסניף היחיד.
סניף הסיטי החדש בקניון קיראון שבקרית אונו, יפתח מחר (שלישי) בשעה 16:00. מיד אחריו, ייערך טקס הפתיחה גם של סניף הסיטי החדש ברחוב פנקס 48 בתל אביב, שייפתח בשעה 18:00. שניהם מצטרפים לסניף בקריית גת שנפתח ביום חמישי האחרון.
 
בסניפים החדש, ניתן יהיה למצוא מגוון רחב של מוצרי קרפור, בסניף החדש יוכל קהל הלקוחות לקבל שירות במעדניית גבינות, מעדניית נקניקים, קצביה, מחלקת ירקות ופירות ודגים טריים. 
מיכאל לובושיץ משנה למנכ"ל קרפור ישראל: "הרשת ממשיכה בתכנית העבודה שלה ובדגש על המשך צמיחה והתרחבות משמעותית של הסניפים ברחבי הארץ. מתוך כך, ממשיכה קרפור להתרחב פותחת סניף נוסף בקרית אונו על מנת להציע את המחירים האטרקטיביים של קרפור ואת מוצרי קרפור האיכותיים לקהל הצרכנים במגוון יעדים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איפה הבאגטים?
    שמעון 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמרו באגט ב 1.9 זה נעלם מאפיה צרפתית עלאק כל המאפים שם יבשים
    סגור
  • 1.
    רשת יקרה (ל"ת)
    יהודה 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור