כסף וצרכנות

למרות הירידה באינפלציה: בארה"ב חוסכים על מתנות לחג המולד

למרות הירידה באינפלציה בארצות הברית הוציא פחות מבשנים האחרונות על מתנות לחג המולד, זאת על רקע החיסכון בכסף שהוגדר כמטרה מובילה ותושבים רבים חיפשו סיילים וניצול יעיל של הנחות מיוחדות
מערכת ice | 
מתנות לחג המולד (צילום freepik, unsplash)
רבים מתושבי ארצות הברית החליטו השנה לחסוך במתנות חג המולד שיחול מחר בערב וחיפשו בעיקר סיילים והנחות מיוחדות, זאת למרות שהאינפלציה נחתכה ביותר מחצי ל-3.1%. מסקר שערכה חברת הנדל"ן JLL עולה שרוב התושבים ערכו את הקניות לחג דרך האינטרנט ובחנויות פיזיות שאינן במרכזי הקניות המובילים, בעיקר בקרב דור ה-Z.
סוקרי JLL בדקו בנוסף גם הסיבות לחיסכון כאשר 53% מבין הנשאלים השיבו שיחפשו סיילים בגלל האינפלציה, לעומת 52% בשנה שעברה. 32% השיבו כי ירכשו מתנות פחות יקרות, זאת לעומת 29% מהנשאלים בשנה שעברה. נתונים אלה מגיעים למרות ירידה של יותר מחצי באינפלציה לעומת השנה שעברה: מ-6.5% ל-3.1%.
לפי הסקר, כ-40% מבעלי ההכנסה הבינונית החלו את עונת החגים שלהם עוד לפני ההאלווין במטרה לחסוך, זאת לעומת 28.9% מבעלי ההכנסה הגבוהה. בני דור ה-Z החלו את הקניות שלהם לפני חודש, בסוף חגיגת הבלאק פריידי ואילו המבוגרים יותר המתינו לשבועיים האחרונים.
רוב הנשאלים ציינו את רשתות הקמעונאות הגדולות כמו וולמארט, אמזון, קוסטקו וטרגט כיעדים המועדפים עליהם לקניות מתנות לחג.
JLL היא ענקית נדל"ן אמריקנית וחברה במדד FORTUNE 500. החברה, הנחשבת לאחת הגדולות והוותיקות בעולם, נוסדה לפני 240 שנים ומאז התפשטה ל-80 מדינות, בהן היא מפעילה כ-300 משרדים ומעסיקה כ-100 אלף עובדים. החברה מנהלת כ-427 מיליון מ"ר, מייצרת הכנסות שנתיות של כ-16 מיליארד דולר ונסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי של כ-8 מיליארד דולר.
בישראל, מחזיקה JLL נציגות מאז 2018 המונה כיום כ-250 עובדים, תחת ניהולו של זיו שור. JLL פועלת בכל עולמות הנדל"ן ומחזיקה בחטיבת המחקר הגדולה מקרב ענקיות הנדל"ן הגלובליות ובנוסף מתמחה בניהול השקעות ופרויקטים; מעצבת, מממנת, בונה, מנהלת ומתפעלת נכסים; ואף מעניקה שירותי תיווך לחברות המובילות בעולם, כמו גם ללקוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה