שיווק ופרסום

חנוכה בצל מלחמה: מה חדש בגזרת הסופגניות?

רשת מאפה נאמן משיקה את הקולקציה החגיגית השנתית, לקראת ימי החורף ההולכים ומתקרבים. בראש הרשימה ניצבת "ישראלה", סופגנייה במילוי קרם פטיסייר בציפוי שוקולד לבן ובצירוף דגלון ישראל. מימי נאמן שייך, מבעלי הרשת: "כרשת משפחתית, חשוב לנו במיוחד לאחד את כל לקוחותינו, ולעודד אחדות בכל העם"
מערכת ice | 
סופגניות מאפה נאמן חנוכה 2023 (צילום גיל אבירם)
רשת מאפה נאמן, המובילה את עולם המאפים, הקינוחים והסופגניות בישראל מזה עשרות שנים, משיקה קולקציית סופגניות מרהיבה, שיקית, אומנותית חדשנית ופטריוטית במיוחד לחג החנוכה 2023, אשר מסמן עכשיו, יותר מתמיד, את גאוות הישראליות והציונות של כל אחד ואחד מאיתנו.
הקולקציה משלבת טעמים קלאסיים, לצד שילובים הלקוחים מעולם הפטיסרי כמו דונט רושה, פונדט לבן מסורתית, פונצ'יקי פסטוצינה, ריבת חלב, שוקולד לבן/חום בלגי, גנאש קרמל ועוד מגוון שילובים מעניינים שימתיקו לנו את התקופה הנוכחית. קולקציית הסופגניות של רשת מאפה נאמן, מורכבת מטעמים וציפויים מיוחדים המשלבים חומרי גלם איכותיים מעולם הפטיסרי:

בראש הקולקציה עומדת "ישראלה": סופגנייה במילוי קרם פטיסייר, בציפוי שוקולד לבן, בעיטור סוכריות מאורכות בצבעי הדגל ובצירוף דגלון ישראל. *את כל הטעמים ניתן לפגוש כבר בימים אלו ברחבי הארץ ב-60 סניפי הרשת. את קולקציית הסופגניות החדשה של רשת מאפה נאמן, ילווה קמפיין דיגיטלי בעלות של כמיליון שקלים המשלב את הטעמים החדשים וצילומי הקולקציה הצבעוניים, לצידה של מימי נאמן שייך מבעלי הרשת והמתכונאית הראשית.

(צילום: גיל אבירם)

מימי נאמן שייך, מבעלי רשת מאפה נאמן: "חג החנוכה הינו חג מלא באור, שמחה, חגיגיות ומשפחתיות במסורת היהודית. כרשת משפחתית, חשוב לנו במיוחד בימים אלה לאחד את כל לקוחותינו, ולעודד לאיחוד בכל העם, כי רק ביחד, באחדות מלאה, נוכל לעבור את המלחמה וב"ה ביחד ננצח! השנה, קולקציית החג משלבת מגוון רחב של טעמים שנאספו לכדי קולקציה עשירה ומשובחת. צוות הפיתוח של הרשת עמל חודשים רבים כדי להפתיע את קהל הלקוחות ויחד יצרנו מגוון טעמים וטקסטורות, על ידי שימוש בחומרי גלם משובחים ההופכים למעשה את הסופגניה לקינוח ולחוויה קולינרית מדהימה ומענגת במיוחד".   

(צילום: גיל אבירם)
מחירי קולקציית סופגניות ודונאטס של רשת מאפה נאמן: ריבת תות 5 ש"ח; ריבת חלב 7 ש"ח; פרימיום 12 ש"ח; דונאטס 12 ש"ח; ספינג' 9 ש"ח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה