כסף וצרכנות

וולט הודיעה: זה מה שיקרה בשעה 10:00

וולט ישראל פתחו בקמפיין בו ניתן לעוקבי העמוד של החברה לפנק את הגיבורים שלכם במתנה על חשבונם, בכל יום מראשון עד חמישי החל מהשעה 10:00, 1,000 הראשונים ישלחו מתנה על חשבון וולט
מערכת ice | 
וולט (צילום וולט, shutterstock, פלאש 90/ חם שימל, freepik)
לאור המלחמה המתנהלת והמצב במדינה, וולט ישראל פתחו בקמפיין בו ניתן לעוקבי העמוד של החברה לפנק את הגיבורים שלכם במתנה על חשבונם, בכל יום מראשון עד חמישי, 1,000 הראשונים ישלחו מתנה על חשבון וולט. כדי לעשות את זה, צריך להיכנס לאפליקציה של וולט ולוחצים על הבאנר שמופיע למעלה "שולחים חיזוק", זה יתחבר לצ'אט שם יש לכתוב למי הייתם רוצים להעניק את החיזוק.
הקמפיין ייפתח בשעה 10:00, וכאמור 1,000 הראשונים שיכתבו וישלחו למי הם רוצים להעניק חיזוק, וולט תשלח להם מתנה על חשבונם. 
כזכור, 10 ימים לאחר המלחמה וולט הודיעה לעסקים שפועלים בפלטפורמה על תוכנית סיוע על סך 12 מיליון שקל. מטרת התכנית היא עזרה לעסקים קטנים בקושי הכלכלי שהם חווים בשל המלחמה. במסגרת התוכנית, יקבל כל בית עסק מענק בגובה 8% מהמחזור החודשי שלו בוולט ועד 5,000 שקל.

המענק הועבר לכל עסק עד ה-2 בנובמבר על מנת שהעזרה תהיה מיידית ככל שניתן. החישוב התבצע לפי ממוצע בית העסק בוולט בחודשי שגרה, וכך יאפשר גם לעסקים שאינם פעילים בזמן המלחמה לקבל מענק. בהודעה ששלחו בחברה לבעלי העסקים נכתב: "האירועים אותם אנו חווים בחודש האחרון קשים וכואבים כל כך לכל אחד ואחת מאיתנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה