כסף וצרכנות

שת"פ כלכלי? שגריר איחוד האמירויות מבקר ברשת הקמעונאות

נציג מדינת המפרץ הפרסי אל-חאג'ה התארח אצל איש העסקים הישראלי סאלח דאבח והגיע לקניון בדיר אל אסד. מטרת הביקור: הרחבת הפעילות העסקית וניצול היתרון והניסיון הישראלי בתחום הבשר
מערכת ice | 
שגריר איחוד האמירויות ואחמד דבאח (צילום צחי קיבנשטיין)
שגריר איחוד האמירויות בישראל, מוחמד מחמוד אל-חאג'ה, התארח בביקור רשמי בביתו של איש העסקים אחמד דבאח, יחד עם בנו סאלח דבאח, מנכ"ל רשת הקמעונאות הגדולה בחברה הערבית סאלח דבאח ובניו. בפגישה השתתפו נציגים בכירים בשגרירות איחוד האמירויות.
מטרתו של הביקור הייתה לקדם יחדיו את חזונם להרחיב את פעילותה העסקית של הרשת במדינה. במסגרת הביקור הגיע השגריר אל-חאג'ה לקניון Dabbah Mall בדיר אל אסד, ביקר בסניף הדגל של רשת סאלח דבאח ובניו, והתרשם מהאופן המקצועי והסטנדרט הגבוה שעל פיהם הרשת פועלת בישראל, ואותם היא מעוניינת להביא עמה גם לפעילות הבינלאומית של החברה.
המפגש התקיים על רקע המגעים המתקיימים בין הנהלת הרשת, ובין גורמים בינלאומיים בטורקיה ובאיחוד האמירויות, במסגרתם הרשת תצא לשוק הבינלאומי ותקים מספר סניפים כחלק מתכנית הצמיחה של סאלח דבאח ובניו.

השגריר אל-חאג'ה מבקר ברשת סאלח דאבח ובניו (צילום: צחי קיבנשטיין)
בקבוצת סאלח דבאח ובניו, מעניינים לנצל את היתרון הגדול שיש לרשת בתחום הבשר בישראל, ועל בסיס הניסיון והכוח הרב שיש לקבוצה בנושא הבשר, להתפתח למקומות נוספים בעולם ולהביא את הסטנדרט הגבוה של הרשת גם לקהל בינלאומי. נוסף על כך, יציאה לחו"ל תפתח לדבאח את האופציה לייבא עשרות ואף מאות מוצרים לישראל ובכך להילחם ביוקר המחייה בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה